۰ نفر

مقایسه روش های کاشت مو و ابرو در کلینیک هلیا

۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
کد خبر: 458524
مقایسه روش های کاشت مو و ابرو در کلینیک هلیا

برای کاشت مو و کاشت ابرو، روش های زیادی وجود دارند. روش هایی که از سال ها قبل به وجود آمده اند و دائما در حال پیشرفت بر اساس علم و تکنولوژی هستند. اگر چندین سال قبل اقدام به کاشت مو یا کاشت ابرو می کردید، تنها یک گزینه محدود برای انجام این کار پیش روی شما قرار می گرفت اما امروزه انتخاب های بسیار زیادی برای شما در دسترس خواهد بود.

مهم ترین تفاوت در بین شیوه های مختلف کاشت طبیعی مو و ابرو، به روش های متفاوت در استخراج فولیکول ها مربوط می شود. به طور کلی هر چقدر که روش های انجام این فعالیت مدرن تر می شوند، شیوه برداشت گرافت ها ایده آل تر می شود و عوارض جانبی ناشی از این فرآیند، به حداقل می رسند. اگر شیوه های سنتی را برای پیوند مو و ابرو در نظر بگیرید، این احتمال وجود دارد که با بعضی آثار جانبی روبرو شوید اما در شیوه های به روز تر، همه چیز برای شما به شکل مطلوب تری پیش خواهد رفت.

این تنها انتخاب متد کاشت ابرو و مو نیست که می تواند یک فعالیت موفقیت آمیز را برای شما رقم بزند. آنچه در این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد، انتخاب یک کلینیک استاندارد با بهترین کیفیت ارائه کار است. کلینیک بین المللی از سال ها قبل، یکی از مراکز پیشرو در زمینه فعالیت های زیبایی بوده و امروز نیز در زمینه کاشت طبیعی ابرو و مو، تجربه های موفقیت آمیز بسیار زیادی را به نام خودش ثبت کرده است. این کلینیک با استفاده از بهترین تجهیزات و نوین ترین روش ها، کاشت مو را به یک تجربه بسیار لذتبخش و فراموش نشدنی برای شما تبدیل خواهد کرد.

کک

کاشت مو و ابرو به روش های سنتی

کاشت مو به شیوه FUT یکی از اولین روش هایی بود که برای انجام این فعالیت در تمام دنیا در نظر گرفته شد. در این متد، گرافت ها به صورت یک لایه نواری از پشت سر یا نقطه ای در بدن شما برداشته شده و سپس در قسمت های جلویی و میانی سر کاشته می شوند. پس از پایان مراحل کاشت نیز پزشک ناحیه بانک مو را بخیه می زند و پوست این ناحیه را برای شما جمع می کند. این متد معمولا به تراکم مناسبی از مو در سر شما می انجامد اما نمی توان برخی آثار جانبی و همچنین باقی ماندن جای اسکار در ناحیه بانک مو را در این فعالیت انکار کرد.

کاشت مو به شیوه FUE یکی دیگر از روش های پایه ای در کاشت طبیعی مو و ابرو به شمار می رود. در این فرآیند برداشت گرافت ها به صورت مجزا انجام می شود و آن ها به صورت تک به تک استخراج خواهند شد. این متد، آثار جانبی بسیار محدودی دارد و با عوارض کم، نتایج ایده آلی را برای شما رقم خواهد زد.

شما باید کلینیکی را برای کاشت طبیعی ابرو و مو در نظر بگیرید که قابلیت ارائه متد های مختلف به شما را داشته باشد. کلینیک هایی که تنها یک متد را برای پیوند مو به شما ارائه می کنند، چندان قابل اعتماد نیستند. چرا که هر کس باید بر اساس شرایط خاص خودش، وضعیت ظاهری اولیه، الگوی ریزش مو و مسائلی از این دست، سازگار ترین و مناسب ترین متد کاشت مو را تجربه کند.

در کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا، پزشک متخصص با انجام بررسی های لازم و انجام آزمایش های مورد نیاز، شرایط شما را به دقت زیر نظر می گیرد و با مشورت دقیق با خود شما، بهترین و ایده آل ترین متد کاشت طبیعی مو را انتخاب می کند. این کار شانس رسیدن شما به یک نتیجه مطلوب را افزایش می دهد. یکی از روش های قابل ارائه در کلینیک هلیا، کاشت مو و ابرو به شیوه ترکیبی است. در این متد، پیوند ابرو و مو با ترکیبی از دو متد اصلی این فرآیند صورت می گیرد.

کاشت مو و ابرو با روش های مدرن

در بهترین روش کاشت مو و ابرو، از دستگاه های اتوماتیک برای این کار استفاده می شود. از آن جایی که این دستگاه ها در همه کلینیک ها وجود ندارند، در نتیجه همه مراکز زیبایی قادر به ارائه این متد ها برای شما نیستند.

در کاشت طبیعی مو به شیوه های مدرن، برداشت فولیکول ها از طریق هولدرهای اتوماتیک صورت می گیرد. این کار موجب شود که هیچ جامی زخمی روی سر شما باقی نماند و هیچ نوع آثار جانبی را پس از پایان فعالیت، تجربه نکنید. این کار همچنین باعث بالا رفتن دقت فرآیند و افزایش شانس زنده ماندن فولیکول ها نیز خواهد شد.

یکی از روش هایی که کلینیک تخصصی هلیا آن را به صورت انحصاری در ایران انجام می دهد، کاشت مو و ابرو به شیوه میکروگرافت است. در این متد با استفاده از دستگاه های مدرن، برداشت فولیکول ها به صورت اتوماتیک و در ابعاد بسیار کوچک صورت می گیرد. این کار مزیت های قابل توجهی دارد و هم موجب کوتاه شدن دوران نقاهت و به حداقل رسیدن عارضه های جانبی می شود و هم بیشترین تراکم مو را برای شما به وجود می آورد. متد میکروگرافت یکی از ایده آل ترین متد های کاشت ابرو و کاشت مو محسوب می شود که امروزه در کلینیک تخصصی هلیا برای شما در دسترس است.

بهترین مرکز کاشت مو در تهران

برای انتخاب بهترین مرکز کاشت مو در تهران، شما باید چند ویژگی خاص را مد نظر قرار بدهید. شما باید مطمئن شوید که کلینیک مد نظر شما، حتما امکانات کافی را داشته باشد. چرا که بدون داشتن امکانات مناسب، سپری کردن یک فعالیت زیبایی دلچسب، ممکن نخواهد بود.

علاوه بر این، شما باید اطمینان حاصل کنید که در کلینیک انتخاب شده توسط خودتان، کاشت طبیعی مو و ابرو توسط یک پزشک متخصص و با حضور کامل و تمام وقت یک تیم پزشکی مجرب صورت بگیرد. مشورت با افرادی که قبلا در این کلینیک فعالیت زیبایی انجام داده اند، می تواند برای شما مفید باشد.

کلینیک هلیا با استفاده از خدماتی در استانداردهای بین المللی، برای سال ها انتخاب افراد سخت گیر و سخت پسند بوده است. افرادی که نه تنها از شهرهای مختلف ایران، بلکه گاهی حتی از کشورهای مختلف برای پشت سر گذاشتن کاشت طبیعی مو و ابرو کلینیک هلیا را در نظر می گیرند. استفاده از تجهیزات مدرن و بهره گرفتن از آخرین اصول علمی، موجب می شوند که کاشت ابرو و کاشت مو در این کلینیک برای شما به شکلی کاملا مطلوب و ایده آل صورت بگیرند.

هزینه کاشت ابرو و کاشت مو

اگر می خواهید یک بار برای همیشه به نگرانی در مورد ریزش مو و ابرو های خود پایان بدهید، کاشت مو و ابرو بهترین و مناسب ترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود. البته که این کار هزینه هایی نیز دارد اما در قیاس با نتایج نهایی، این هزینه ها منطقی به نظر می رسند.

در کلینیک هلیا با وجود ارائه بهترین خدمات، شما می توانید کاشت ابرو و کاشت مو را با هزینه ای بسیار مناسب پشت سر بگذارید. این فعالیت برای شما به گونه ای انجام می شود که نیازی به بستری شدن نداشته باشید و به هیچ نوع جلسه ترمیمی برای ابرو ها و مو های خود نیز نیاز پیدا نکنید.

جهت اطلاع از هزینه کاشت مو و ابرو می توانید از طریق وب سایت کلینیک هلیا ، اقدام به مشاوره رایگان آنلاین نمایید.