۰ نفر

بهترین برند پیانو دیجیتال برای شروع

۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸
کد خبر: 455549
بهترین برند پیانو دیجیتال برای شروع

شاید یکی از چالش های پیش رو برای شما، به عنوان یک نوازنده تازه کار، انتخاب و خرید پیانو باشد. امروزه ساز زدن و علاقه به موسیقی در کشورمان روز به روز در حال افزایش است و هر نوازنده، برای شروع تمرین باید از یک ساز مناسب و استاندارد استفاده کند.

بهتر است این را بدانید که تفاوتی نمی کند در چه سطحی از نوازندگی پیانو هستید، یک استاد تمام عیار و یا یک هنرجوی تازه کار! مطمئنا خرید پیانوی مناسب و در اختیار داشتن سازی که هر روز ساعت های زیادی را با آن می گذرانید و تمرین می کنید، می تواند کمک بسیار بزرگی به پیشرفت نوازندگی شما و خلق ناب ترین ایده ها و قطعات موسیقی نماید. و این نکته را هم مد نظر داشته باشید که به طور کلی در هنگام خرید پیانو، دو گزینه برای انتخاب خواهید داشت. خرید پیانو دیجیتال و یا اتنخاب از میان مدل های گران قیمت پیانو آکوستیک.

بهترین برندهای پیانو دیجیتال برای شروع یادگیری

حال با توجه به یکی از تعیین کننده ترین عوامل در انتخاب پیانو، یعنی قیمت آن، قصد داریم تا در این مقاله چند مورد از محبوب ترین و پرفروش ترین های پیانو دیجیتال از معتبرترین برندهای جهان را به شما معرفی کنیم تا بهتر تصمیم گیری کنید برای خرید ساز مورد نظرتان؛ با ما همراه باشید...

پیانو دیجیتال یاماها YAMAHA

پیانو دیجیتال یاماها YAMAHA

احتمالا شناخته شده ترین مارک پیانو دیجیتال، یاماها می باشد. پیانو یاماها دیجیتال تعداد قابل توجهی از انواع مختلف پیانو را تولید میکند، از پیانوهای بزرگ حرفه ای گرفته تا پیانوهایی با صفحه کلید مبتدی. و به همین دلیل یکی از سازندگان مورد توجه انواع سازهای موسیقی می باشد. همچنین بهترین پیانوهای دیجیتال یاماها برای اعتماد، ساخت و کیفیت صدا شناخته شده هستند.

همچنین میتوان گفت که یاماها، رهبر صنعت تکنولوژی پیانو دیجیتال است و این موضوع در گوش دادن به پیانوهای دیجیتال یاماها که از موتور صدای Pure CF استفاده می کنند، مشهود است. شرکت Yamaha یکی از بهترین طراحان پیانوهای دیجیتال و آکوستیک در جهان محسوب می شود. چرا که نسبت به سایر برندهای پیانو، پیانوهای Yamaha صدایی شفاف تر دارند. و از بهترین پیانوهای مقرون بصرفه و با کیفیت برند Yamaha می توان به مدل های YDP-143 ، YDP-144 اشاره کرد که هر کدام تقریبا صدای متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهند.

در بین حرفه ای ترین پیانوهای این برند می توان به مدل های clp -645  و spk32 اشاره نمود که در بازار جهانی جز پرفروش ترین پیانوهای دیجیتال هستند. همچنین یکی از با کیفیت ترین محصولات یاماها که مخصوص افراد مبتدی می باشد، پیانو دیجیتال یاماها مدل P-125 و p-115 است. که این نوع پیانوها به دلیل کم حجم بودن و قابل حمل بودن و در دسترس بودن مورد پسند همه هستند زیرا تمامی شرایط زمانی و مکانی امکان نواختن را برای شما فراهم می سازند.

پیانو  دیجیتال رولند Roland

پیانو  دیجیتال رولند Roland

کمپانی Roland جزء اولین شرکت هایی است که تولیدات پیانوهای دیجیتال خود را از دهه ۷۰ شروع کرد و حتی تا به امروز با ارائه فناوری های جدید توسط این برند، نوازندگان تجربه ی نوازندگی با پیانوی دیجیتال با کیفیت تری را تجربه میکنند. این کمپانی پیانوهای آکوستیک نمی سازد. در مقابل پیانوهای دیجیتال آن از نمونه صدای بهترین پیانوهای آمریکایی و اروپایی

استفاده می کند، به همین دلیل پیانوهای دیجیتال ساخت کمپانی Roland صدایی ملایم و نرم تر را در اختیار پیانیست قرار می دهند، اما صدای این پیانوها شفافیت صدای پیانوهای آسیایی را ندارد.

مشاهده محصولات رولند: پیانو رولند

برند Roland صدایی منحصر بفرد را به لطف موتور صدای SuperNATURAL خود ارائه می دهد. به طور خلاصه پیانوهای این برند صدایی شبیه به پیانوی آکوستیک دارند و از سری پیانوهای با کیفیت رولند میتوان به HP ، LX و GP اشاره نمود.

همچنین بهترین مدل پیانوی آن، پیانو دیجیتال استیج قابل حمل RD2000 است، که در اصل یک پیانو و ارنجر فوق العاده قدرتمند برای اجرا و صحنه است که با امکانات فراوان خود امروزه در دستان مطرح ترین نوازندگان و گروههای موسیقی قرار دارد.

پیانو مدلی

پیانو دیجیتال مدلی Medeli

پیانو مدلی دارای صداها و ریتم های شرقی و عربی، زیبا و جمع و جور و خوش ساخت هستند. از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد این پیانوها میتوان به داشتن کیفیت صدای خوب و قوی، کلاویه های با کیفیت و دوام و ماندگاری بالای آن اشاره نمود. از مدل های پرفروش این پیانو میتوان  پیانو دیجیتال مدلی مدل CDP 6200 WH و پیانوی دیجیتال مدلی مدل CDP5200 را نام برد.

خرید بهترین پیانو دیجیتال مبتدی تا حرفه ای از فروشگاه آلیک موزیک:

یکی از معتبرترین فروشگاه های آلات موسیقی ایرانی و خارجی، فروشگاه آلیک موزیک می باشد. که می توان گفت بزرگ ترین پخش کننده ی انواع پیانوهای دیجیتال و آکوستیک در ایران محسوب می شود. بنابراین اگر قصد خرید پیانو دیجیتال را دارید می توانید از فروشگاه آلیک موزیک برندهای معرفی شده را که بهترین در نوع خود هستند؛ خریداری نمایید.