۰ نفر

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۴/۱۱)

۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱
کد خبر: 449951
کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۴/۱۱)

خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس تهران در مقطعی از معاملات امروز یازدهم تیرماه به هشت هزار و ۷۰۰میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۱:۳۰ معاملات بورس تهران جمع صف‌های خرید به حدود ۹ هزار میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش تنها ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «شپنا»، «شستا» و «خساپا» و در صفوف فروش «غبهنوش»، «انرژی۱» و «تلیسه» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف گروه دارویی برکت به ۱.۷ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان ( ۴۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۲۰۶ میلیارد تومان ( ۶۳ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲۹ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "خودرو و ساخت قطعات" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان و هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند که از سویی دیگر هیچ گروهی زیر فشار فروش نمی‌باشد.

این جدول حدود ۴۱ درصد از ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۱۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۷۵ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۲۱ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صف 4.11