۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۴/۹)

۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰
کد خبر: 449365
کدام نمادهای بورس امروز صف خرید بود؟ (۱۳۹۹/۴/۹)

خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس تهران در مقطعی از معاملات امروز به چهار هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۱صبح امروز نهم تیر ماه ۹۹، جمع صف‌های خرید بورس تهران به حدود پنج هزار و ۱۹۰میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش هزار و ۱۵۰میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با چهار هزار و ۴۰میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت از معاملات بازار سرمایه بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «شپنا»، «وآیند» و «شبندر» و در صفوف فروش «کاما»، «گشان» و «ثفارس» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف تولید برق ماهتاب کهنوج (بکهنوج) به ۲.۵ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

در این زمینه بخوانید؛

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان (۴۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۰۰میلیارد تومان (۴۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۷ نماد و حجم صف‌های فروش در ۳۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان و ۸۰۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند که از سویی دیگر هیچ گروهی زیر فشار فروش نمی‌باشد.

این جدول حدود ۳۹درصد از شش هزار و ۳۴۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۱۱هزار و ۷۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۵۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۸هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

صفوف خرید یا فروش