۰ نفر

شما هم می‌توانید با سود بالا در بورس پول پارو کنید!

۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷
کد خبر: 446024
شما هم می‌توانید با سود بالا در بورس پول پارو کنید!

شما با هر سن و سال و هر میزان سرمایه‌ای که باشید می‌توانید از همین امروز به ثروتمند شدن و رسیدن به سود بالا در بورس فکر کنید. اما قبل از هر چیزی باید یاد بگیرید که چگونه در بورس حرفه‌ای شوید. در این صورت به یک شم اقتصادی خارق‌العاده در بورس دست خواهید یافت که بعدها می‌توانید در بازارهای دیگر هم موفق شوید.

آیا می‌دانید که چطور می‌شود با سود بالا در بورس به سرمایه‌های میلیاردی دست پیدا کرد؟! تفاوتی ندارد که شما یک نوجوان ۱۶ ساله باشید و یا یک شخص بالغ با سن و سال بیش‌تر. به‌ هرحال در هر سن و سالی هم که باشید طبیعی است که دلتان بخواهد روزی پولدار شوید! قطعاً هر کدام از شما در اطراف خودتان افراد ثروتمند زیادی را می‌شناسید یا لااقل اسم آن‌ها را شنیده‌اید. افرادی که ثروتشان به میلیون‌ها و یا حتی میلیاردها دلار می‌رسد. اما هیچ فکر کرده‌اید که آن‌ها ثروت خودشان را چگونه به دست آورده‌اند؟ لابد می‌گویید: «خب معلومه عزیزم لابد پدر مادرش پولدار بودن و بهش ارث خوب رسیده. یا این‌که اختلاس کرده یا اصلاً سر اینو اونو کلاه گذاشته پول‌دار شده. یا بالاخره یه جایی از زندگیش شانس آورده دیگه. شعار نده که آدم با شب و روز کار کردن و از پا افتادنم ثروتمند میشه‌هااا...».

نمی‌خواهم بگویم که اگر به دنبال ثروت بسیار هستید باید انقدر به خودتان رنج و سختی بدهید، جسمتان را فرسوده کنید و از زندگی هم هیچ لذتی نبرید تا به نتیجه برسید. می‌خواهم بگویم نظرتان راجع به بیل‌گیتس معروف که سال‌ها به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شد چیست؟ به نظر شما او هم از راه‌هایی که آن‌ها اشاره شد به آن همه پول و قدرت دست یافت؟ البته که نه! اگر داستان زندگی او را بخوانید خواهید دید که بیل‌گیتس به جای آن‌که از دستانش کار بکشد، از مغزش کار کشید و به چنین ثروت فوق‌العاده‌ای رسید. خب شاید الان با خودتان بگویید: «اون که مغز متفکر کامپیوتر بود. اما من نیستم. شعار نده توروخدا...». نمی‌دانم اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، چند سالتان است و چقدر سرمایه دارید؟ اما مطمئنم که شما هم می‌توانید با آشپزی و رسیدن به سود بالا در بورس پول پارو کنید!

مواد لازم برای تهیه آش لذیذ ثروتمند شدن در بورس!

اگر دلتان می‌خواهد که جزو کسانی باشید که با رسیدن به سود بالا در بورس ثروتمند شده‌اند، باید اول بتوانید یک آش خوب بپزید. عجیب اما واقعی! سایت چراغ به عنوان نسل جدیدی از پلتفرم‌های آموزش، کاریابی و استخدام علاوه بر انتشار آگهی استخدام و جذب نیرو و آموزش مهارت‌های شغلی، به‌تازگی اقدام جالبی در این زمینه انجام داده است. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه برای پخت این آش، از سایت چراغ کمک بگیرید!

آش ثروتمند شدن در بورس که برخی به آن آش سود بالا در بورس هم می‌گویند، طعم بسیار دل‌انگیزی دارد که امروز می‌خواهیم طرز تهیه‌ی آن را به شما بیاموزیم! دقت داشته باشید که مواد اولیه‌ برای پخت این آش بسیار ارزان قیمت و در دسترس همگان می‌باشند. اما چگونگی پخت آش بسیار مهم است که اگر نکات طلایی را حین پخت رعایت کنید، در نهایت آشی خواهید داشت که قیمتش بیش‌تر از چند گونی شمش طلا می‌ارزد و هر کسی خواهان چشیدن طعم لذت‌بخش آن خواهد شد. خب برویم سر اصل مطلب. مواد لازم برای تهیه‌ی آش لذیذ ثروتمند شدن در بورس: تغییر طرز فکر: ۱۸۰درجه، شجاعت: یک جو، آموزشهای تخصصی: به میزان لازم (لطفاً این آموزش‌ها را تا زمانی که مطمئن شدید آش کاملاً جا افتاد به آن اضافه کنید) و سرمایه: به میزان دلخواه. خب نوبت می‌رسد به آموزش طرز پخت آش شگفت‌انگیز امروز!

طرز تهیه آش سود بالا در بورس

در ابتدای کار بهتر است نگرش خود را نسبت به سرمایه‌گذاری و بازار بورس تا ۱۸۰درجه تغییر دهید. یعنی واقع‌بین باشید و کمی هم مثبت‌اندیشی را چاشنی کارتان کنید. یاد بگیرید که همیشه دنبال راه‌حل باشید و هرگز تسلیم نشوید. در گام بعدی برای پخت آش باید روی خودتان کار کنید تا فردی شجاع و جسور باشید. پس لطفاً ترس را کنار بگذارید و از ریسک کردن نترسید. این کارها هزینه‌ای هم ندارند. کافی است افکار منفی را از خودتان دور کنید. داشتن شجاعت شما را به فردی قدرتمند در عرصه‌ی سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند. و اما نوبت می‌رسد به اضافه کردن آموزش‌های تخصصی بورس. استفاده از آموزش‌های خوب به شما کمک می‌کند که آش سود بالا در بورس مرغوب‌تر و لذیذتری داشته باشید. در استفاده از آموزش خوب خیلی دقت کنید. یک روش آموزشی تست شده و تضمین شده، قطعاً شما را به هدفتان نزدیکتر خواهد کرد.

فیلم آموزش بورس در سایت آموزش و کاریابی چراغ خود خودش است! همان آموزش خوبی که یک آش سود بالا در بورس اعلا به شما خواهد داد. این پک آموزشی با ارائه‌ی ابتدایی‌ترین مفاهیم تا آموزش اصطلاحات و نکات پیشرفته، از شما یک فرد موفق و ثروتمند در بورس خواهد ساخت. تا زمانی که به یک مغز متفکر در بورس تبدیل شوید، این آموزش‌ها به کارتان خواهد آمد. خیلی جالب است که بیاموزید با ۲میلیون سرمایه اولیه وارد بورس شوید و با سود سالانه به میزان ۲۰۰درصد بعد از پنج یا ده سال به سرمایه ۱۱۸میلیارد تومانی برسید! گفتیم که بهای این آش بیش‌تر از چند گونی شمش طلا می‌ارزد. در نهایت باید گفت که اصلاً مهم نیست که چقدر سرمایه در جیبتان دارید، چه ۵۰۰هزار تومان داشته باشید چه ۵۰میلیون تومان. سرمایه‌ی اولیه‌ی شما هرچقدر که می‌خواهد باشد، باشد. اما بالاخره آش‌تان همان آشی خواهد شد که گفتیم!