۰ نفر

خرید و فروش آنلاین وبمانی

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴
کد خبر: 441814
خرید و فروش آنلاین وبمانی

وبمانی ، یک سیستم تسویه حساب پرداخت آنلاین است. این شرکت در نوامبر ۱۹۹۸ در روسیه به عنوان یک سیستم انتقال پول برای دلار آمریکا ، به دلیل بحران مالی سال ۱۹۹۸ که منجر به افزایش استفاده از دلار آمریکا در روسیه شد ، تأسیس شده است.

وجوه کاربران وبمانی در “کیف پول” ذخیره می شود ، که پول الکترونیکی مربوط به دارایی های پایه مانند ارز را در اختیار دارد.  دارایی پایه برای واحدهای وبمانی توسط یک شبکه ی جهانی از شرکت ها نگهداری می شود که به عنوان ضامن سیستم پرداخت عمل می کنند. ضمانت نامه ها سپرده های موجود در دارایی های پایه را می پذیرند و واحدهای مربوط به وب مانی را صادر می کنند.  انتقال WebMoney می تواند برای پرداخت های همتا به همتا استفاده شود ، و شامل یک سیستم تضمینی است.  این سیستم ۰٫۸٪ از مبلغ معامله شده را در هزینه ها تا سقف حداکثر ۵۰ یورو دریافت می کند.

برای نمونه اگر شما بخواهید ۱۰۰۰ دلار فروش وبمانی به کسی داشته باشید ، میزان ۸ دلار کمیسیون از شما کسر میشود و کسی که قصد خرید وبمانی از شما را داشته عیناً ۱۰۰۰ دلار را دریافت می کند

انواع سطح حساب‌ کاربری در وب مانی

در سیستم وب مانی سطح‌های زیادی برای کاربران وجود دارد اما به طور کلی برای انجام فعالیت‌های انتقال وجه سه نوع سطح کاربری یا به اصطلاح پاسپورت در وبمانی تعریف شده است:

پاسپورت مستعار (Alias)

پایین‌ترین سطح از حساب کاربری در وبمانی است. زمانی که برای اولین بار حساب خود را می‌سازید، برای شما پاسپورت مستعار صادر می‌شود. این پاسپورت محدودیت‌های زیادی دارد که با آن می‌توانید فقط روزانه 100 دلار تراکنش انجام دهید و حداکثر 300 دلار در کیف پول خود داشته باشید.

پاسپورت قراردادی (Formal)

با ثبت اطلاعات هویتی خود و ارسال یک اسکن از صفحه پاسپورت خود برای وبمانی می‌توانید پاسپورت قرادادی در وبمانی دریافت کنید. با این حساب می‌توانید تا روزانه 3,000 دلار تراکنش انجام دهید و حداکثر 10,000 دلار در کیف پول خود داشته باشید.

برای دریافت این نوع پاسپورت می‌توانید به این لینک در حساب وبمانی خود مراجعه کنید. پس از تکمیل اطلاعات هویتی و ارسال تصویر پاسپورت، معمولا 48 ساعت بعد حساب کاربری شما ارتقا می‌یابد. البته کاربران ایرانی زیادی توانسته‌اند تنها با کارت ملی احراز هویت کنند و حساب کاربری خود را ارتقا دهند. بنابراین اگر پاسپورت ندارید می‌توانید اسکن کارت ملی را هم برای دریافت پاسپورت Formal امتحان کنید.

پاسپورت شخصی (Personal)

پاسپورت شخصی اصلی‌ترین پاسپورت برای نقل و انتقالات در وبمانی است. با اخذ این پاسپورت از وبمانی، هیچ محدودیت تراکنش یا سقف دریافتی نخواهید داشت. این پاسپورت برای کسب و کارها توصیه می‌شود. صدور پاسپورت شخصی وب مانی حدود 50 دلار هزینه دارد که باید به وبمانی پرداخت کنید. پس از پرداخت این هزینه باید به صورت حضوری به همراه اصل مدارک شناسایی خود از جمله پاسپورت و کارت ملی به یکی از نمایندگان رسمی مراجعه کنید. وبمانی در ایران نمایندگان زیادی دارد.

خدمات دلاریپتو در زمینه ارزهای اینترنتی

دلاریپتو، یک اکسچنج آنلاین ارز دیجیتال است. در دلاریپتو امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر، خرید و فروش ارز دیجیتال توسط ریال، تبدیل ارز دیجیتال به لیر ترکیه، تبدیل ارزدیجیتال به پوند انگلیس وجود دارد. تسویه‌های دلاریپتو در روزهای اداری در کمتر از یک ساعت و در روزهای تعطیل رسمی کمتر از سه ساعت انجام می‌شود.

خخ

پشتیبانی از پول‌های الکترونیکی بلوک شرق در دلاریپتو

دلاریپتو امکان ارائه و تسویه حساب روزانه مقادیر قابل توجهی از این دو ارز را دارا است. این دو ارز در بازارهای بین المللی ، خریدهای اینترنتی از سایت‌های روسی، چینی و ترکیه‌ای و نیز در پرداخت‌های شرکت‌های هاستینگ استفاده می‌شود. همچنین افرادی که مبادلات مالی با کشورهای همسایه ایران نظیر آذربایجان، ارمنستان و کشورهای اوکراین و روسیه دارند نیز از وبمانی جهت تسویه حساب‌های سریع خود می‌توانند استفاده کنند.

برای خرید و فروش پرفکت مانی و وبمانی در دلاریپتو نیاز هست تا شما مراحل احراز هویت را در وبسایت انجام دهید ، پس از احراز هویت امکان ثبت سفارش خرید برای شما فراهم می شود . همچنین دلاریپتو این امکان را فراهم می کند تا معاملات بالای 5 هزار دلار به صورت حضوری در تهران انجام شود.