۰ نفر

خرید بلیط هواپیما

۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۱۸
کد خبر: 422471
خرید بلیط هواپیما

هرچند سفر کن یکی از لذت بخش ترین کارها می باشد اما مسافران همواره در طول سفر با چالش هایی روبرو می شوند. یکی از مواردی که ممکن است در طول مسافرت برای برخی از افراد پیش بیاید، بیماری است. شاید برای بسیاری از  مسافران سوال باشد که چطور می توان در طول سفر سلامت خود را حفظ کرد یا به عبارتی دیگر از بیمار شدن در سفر جلوگیری کرد؟ مسافران زیادی در طول سال با خرید بلیط هواپیما و یا قطار به سفر میروند و در مدت زمانی که در هواپیما و یا وسایل نقلیه عمومی دیگر نشسته اند، نگران بیماری و آلودگی های محیطی هستند. شاید در این روزها که خبر انتشار ویروس کرونا را می شنویم این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

تیک بان یکی از معتبرترین سایت های گردشگری این مقاله را به نگارش درآورده است تا به سوالات مسافران در همین زمینه پاسخ گوید. اگر قصد دارید تا راهکارهای جلوگیری از بیماری در سفر را بدانید در ادامه با ما همراه شوید.

آقای روحانی رئیس جمهور کشور عزیز ایران درباره حوادث اخیر کشور و ویروس کرونا گفت: آمریکا اگر راست می گوید تحریم دارو را بردارد. صدا و سیما برای مردم برنامه های شاد و مفرح داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه برخی کاسبان کرونا برای سودجویی، ماسک را احتکار و پنهان و برخی دیگر با پنهان شدن پشت ماسک دلسوزی، جامعه را با دروغ پراکنی های خود، نگران و ملتهب می کنند، اطمینان داد که به پشتوانه کادر درمانی متخصص و پرستاران کشور و اراده و همکاری مردم، با حداقل تلفات و در کوتاه ترین زمان ممکن از این بحران عبور خواهیم کرد.

تیک بان

شستن دستها

مهمترین نکته در جهت جلوگیری از بیماری علی الخصوص بیماری های ویروسی و باکتریایی، شستن دستها می باشد. با شستشوی مرتب دستها توسط آب و صابون به طرز شگفت آوری از انتقال میکروب ها و ویروس ها به بدن جلوگیری می شود. بنابراین در مدتی که در سفر هستید بیشتر از قبل به این نکته توجه کنید و اگر دسترسی به آب و صابون ندارید میتوانید مواد ضدعفونی کننده مانند انواع ژلها و اسپری ها را با خود به همراه داشته باشید.

به اندازه کافی بخوابید

بسیاری از مسافران در طول سفر از این که نمی تواننند خوب بخوابند شاکی هستند. خواب کافی موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و رفع کسالت و خستگی میشود و به شاداب و سالم ماند در طول سفر کمک می کند. بدن افراد مختلف به مدت زمان متفاوتی برای خواب نیاز دارد. هر فردی خودش بهتر از همه میداند که چقدر خواب برای او کافیست.

از آب و غذای سالم استفاده کنید

در طول  سفر نوشیدن آب را فراموش نکنید و به اندازه کافی آب بنوشید. سعی کنید از آب سالم و ضدعفونی شده استفاده کنید . در غیر این صورت می توانید چند بطری آب معدنی به  همراه داشته باشید. همچنین  غذاهای بین راهی و فست فود با میزان چربی بالا مصرف نکنید. رژیم غذایی سرشار از فیبر و ویتامین بهتر از غذاهایی با کالری بالا هستند.

فعالیت های ورزشی راز سلامت بدن

لازم نیست حتما در طول سفر به باشگاه بروید و یا ساعتها ورزش کنید. همین که بتوانید کمی پیاده روی تند داشته باشید به مقدار زیادی به حفظ سلامت و  شادابی خود کمک کرده اید. بهتر است صبح ها بعد از بیدار شدن کمی راه بروید و یا بدوید. همچنین می توانید با پیاده روی در شهر مقصد ضمن گشت و گذار شهری کمی هم ورزش کرد ه باشید.

مراقب گزش حشرات باشید

در برخی از شهرها به خصوص در مناطق جنگلی و یا گرمسیری حشرات زیادی دیده می شوند که برخی از آنها می توانند موجب بیماری شوند. در این مناطق لباس های پوشیده تر  بپوشید و حتی می توانید در مواقع لزوم از اسپری حشره کش استفاده کنید.

تیک بان

قبل از سفر واکسن بزنید

بسیاری از مسافران برای سفرهای زیارتی و حضور در مکان های شلوغ واکسن زن قبل از سفر را تجربه کردهاند. بهتر است از شیوع بیماری ها در شهر مقصد مطلع شوید و در صورت امکان قبل از سفر خود را واکسینه کنید.

بیمه مسافرتی چتری ایمن در سفر

یکی از راههایی که می تواند به مقدار زیادی از استرس بیماری در  سفر کم کند، استفاده از بیمه مسافرتی است. با خرید بیمه مسافرتی ایده آل می توانید بسیاری از بیماری ها و اتفاقات حین سفر را تحت پوشش بیمه قرار دهید و خیال خود را از حیث درمان و هزینه های پزشکی آسوده نمایید. بیمه مسافرتی سامان با پوشش دهی مناسب خود بهترین خدمات را در سفرهای خارجی و داخلی به مسافران ارائه می دهد. برای خرید این بیمه می توانید به سایت تیک بان به آدرس اینترنتی  https://tikban.comمراجعه کنید.

در زمان شیوع بیماری سفر نکنید

گاهی وقتها یک بیماری خاص در بسیاری از کشورهای جهان شیوع پیدا کرده و موجب اپیدمی بیماری می شود. در این هنگام بهترین راه جلوگیری و پیشگیری از بیماری، رعایت بهداشت و انصراف از سفر است. در سفر ریسک ابتلا به بیماری چند برابر می شود و محافظت از خود نیاز به تدابیر بهداشتی زیادی دارد. بنابراین بهتر است اگر سفرمان ضروری نیست آن را به زمان دیگری موکول کنیم. در حال حاضر که ویروس کرونا به سرعت در حال انتقال است بهتر است از سفرهای غیر ضروری بپرهیزید. اگر قصد سفر تفریحی دارید بهتر است به سایت های گردشگری مراجعه کنید و مناطق مختلف ایران و جهان را به طور مجازی مشاهده کنید.

تیک بان با اطلاعات کافی درباره جاذبه های گردشگری مناطق مختلف گردشگری می تواند منبع خوبی برای مطالعه شما باشد. بلاگ گردشگری تیک بان اطلاعات متنوعی درباره سفر و گردشگری به شما می دهد.

تیک بان در کنار سایت های معتبر گردشگری دیگر مانند علی بابا ، فلایتیو و مستر بلیط میتوانند شما را به سفر های مجازی دعوت کنند. این بهترین فرصت برای لذت بردن از خانه ماندن است. شما به راحتی و با مراجعه به هریک از این سایت ها امکان کسب اطلاعات لازم و کافی درباره گردشگری را خواهید داشت. علاوه بر مطالب مهم گردشگری به روز شده در این سایت امکان خرید بلیط هواپیما تیک بان، بلیط قطار و بلیط اتوبوس به راحتی فراهم شده و شما می توانید با اطمینان خاطر بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید.