۰ نفر

برگزاری فستیوال خرید ارزان در استانبول

۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۲۴
کد خبر: 417605
برگزاری فستیوال خرید ارزان در استانبول

خرید کردن یکی از بزرگ ترین تفریحات و لذت های هر سفر به شمار می آید و جالب است بدانید برخی از گردشگران تنها با هدف انجام خرید به شهر های مختلف دنیا سفر می کنند، استانبول واقع در ترکیه به عنوان یکی از بهترین شهر ها برای خرید ارزان شناخته می شود و سالانه افراد بسیاری برای خرید کردن از سراسر دنیا به این شهر سفر می کنند، در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی کلی در رابطه با فستیوال های خرید ارزان در استانبول و مراکز خرید موجود در این کشور در اختیارتان قرار دهیم، چنانچه از علاقمندان به خرید ارزان هستید و یا قصد سفر به استانبول را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی فستیوال خرید ارزان شهر استانبول

مراکز خرید استانبول در طول سال بارها حراج فصلی برگزار می کنند و باید بدانید که در طول برگزاری این حراج ها گردشگران بسیاری به خصوص از کشور ایران برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند، اما فستیوال خرید ارزان در استانبول با حراج های فصلی این شهر متفاوت است، و در سال یک بار به مدت 16 روز در این شهر برگزار می شود، لازم به ذکر است  که این رویداد زمان برگزاری مشخصی ندارد و گردشگران تور استانبول هر سال در تاریخ های متفاوتی می توانند به این شهر سفر کرده و در این جشنواره هیجان انگیز شرکت کنند.

در فستیوال خرید استانبول، فروشگاه ها و مراکز خرید موجود در این شهر باهم وارد رقابت بسیار جذابی می شوند، هر یک از آن ها با ارائه تخفیف های باور نکردنی و انجام تبلیغات وسیع سعی در جلب نظر گردشگران و خریداران دارند و این فرصتی طلایی برای علاقمندان به خرید است.

ثث

خرید ارزان در فستیوال خرید استانبول

در زمان برگزاری فستیوال خرید ارزان در استانبول، بسیاری از برند های معتبر دنیا و همچنین فروشگاه های موجود در مراکز خرید استانبول اجناس خود را با تخفیف 30 درصدی به مشتریان عرضه می کنند، اما دست نگه دارید در روزهایی اوج جشنواره به منظور حفظ رقابت تخفیف ها به 50 درصد نیز می رسند و شما می توانید اجناس را با نصف قیمت خریداری نمایید!

برای تجربه خرید ارزان در استانبول باید در زمان های برگزاری فستیوال خرید به این شهر سفر کنید.

ثثث

در فستیوال استانبول از کجا خرید کنیم؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، فستیوال استانبول به صورت گسترده در میان تمامی مراکز خرید موجود در این شهر برگزار می شود، اما بهترین مکان ها برای خرید در استانبول به ویژه در فستیوال استانبول عبارتند از ایستینیه پارک، زورلو، کنیون و مرکز خرید بزرگ استانبول.

گردشگران تور استانبول lahzeakhar می توانند به سادگی با مراجعه به مراکز خرید مذکور اجناس بسیار با کیفیت را با قیمت های تخفیف دار خریداری کرده و از خرید خود لذت ببرند، توجه داشته باشید که تمامی مراکز خرید استانبول در طول برگزاری فستیوال، شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مراجعین خود می باشند.

ثثثث

سایر برنامه های فستیوال خرید استانبول

با شرکت در فستیوال خرید استانبول شما علاوه بر خرید می توانید در برنامه های بسیار مهیج و جذابی که در این جشنواره برگزار می شود نیز شرکت کرده و لحظات بسیار شادی را در این مجموعه سپری کنید!

از برترین برنامه های موجود در فستیوال خرید استانبول می توان به فعالیت های فرهنگی نظیر برگزاری نمایش و کنسرت های خیابانی، رژه تدارکاتی، مسابقات متعدد و غیره اشاره کرد.

تفاوت فستیوال خرید با حراج های شهر استانبول

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، حراج های استانبول با فستیوال خرید ارزان در این شهر متفاوت اند، از بزرگترین تفاوت ها می توان به ساعت کاری مراکز خرید در طول برگزاری حراج و فستیوال خرید اشاره کرد، در زمان حراج ها اغلب مراکز خرید استانبول از 10 صبح تا 10 شب آماده پذیرش مراجعین هستند و این در حالیست که هنگام برگزاری رویداد خرید، مراکز تجاری به صورت 24 ساعته خدمات خود را به مشتریان ارائه می کنند، از دیگر تفاوت های حراج و فستیوال خرید استانبول، زمان برگزاری آن ها می باشد، برخلاف فستیوال خرید ارزان که زمان برگزاری آن متغییر است، حراج های فصلی استانبول کاملاٌ مشخص است و گردشگران می توانند در زمان برگزاری آن ها با تور استانبول سفر نمایند.

چنانچه قصد سفر به استانبول و شرکت در فستیوال خرید ارزان استانبول هستید می توانید لیست قیمت تور استانبول را در سایت لحظه آخر مشاهده کرده و تور مورد نظر خود را خریداری نمایید.