۰ نفر

تعطیلی مدارس اردبیل در چله زمستان

۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱:۲۳
کد خبر: 415997
تعطیلی مدارس اردبیل در چله زمستان

بارش برف که از دیروز چهره استان اردبیل را سفیدپوش کرده امروز در بسیاری از مناطق ادامه یافت و به تعطیلی مدارس منجر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در چله زمستان دیار سردسیر سبلان در حالی حریر سفید بر تن کرد که این بارش بعد از ماه‌ها خشکسالی ساکنان شمال، جنوب و مرکز استان اردبیل را امیدوار به سال آبی پربارش کرد و کشاورزان نیز در دوره انتظار از این بارش‌ها و رحمت الهی خوشحال شدند.
به رغم مشکل ترددی هموطنان در جاده‌ها و گردنه‌های صعب‌العبور این استان بارش برف برای دومین روز متوالی بسیاری از مدارس را در این استان به تعطیلی کشاند تا فردا دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی خانه‌نشین شوند.
بر اساس این گزارش، آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه شماره یک خود اعلام کرد: امروز 21 بهمن در اردبیل پیش‌دبستانی، ابتدایی، مدارس استثنائی و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل خواهد بود.
همچنین در خلخال، مشگین‌شهر، ارشق و لاهرود تمامی مقاطع تحصیلی، در بیله‌سوار، جعفرآباد، انگوت، شاهرود و هیر پیش‌دبستانی و ابتدایی و در پارس‌آباد و گرمی تنها مقطع پیش‌دبستانی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.
آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه خود اعلام کرد: مدارس بیله‌سوار، جعفرآباد، انگوت و شاهرود در مقطع متوسطه دوره اول و دوم و در گرمی ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.