۰ نفر

بهترین تلویزیون‌های 43اینچ سونی

۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۴۶
کد خبر: 415290
 بهترین تلویزیون‌های 43اینچ سونی

محصولات سونی ساخت کشور ژاپن می باشد واین برند به دلیل برخورداری از کیفیت بالا در تمام جهان شناخته شده است سونی در زمینه تولید لوازم الکتریکی، سرگرمی، صوتی و تصویری فعالیت می کند.

 بهترین تلویزیون های43 اینچ سونی همگی از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردار هستند و لذت تماشای تلویزیون را دوچندان می کنند. سونی از تکنولوژی های اختصاصی خود در تولید تلویزیون استفاده می کند و همین موضوع باعث شده تا کیفیت تصویر تلویزیون های سونی به طور کلی بهتر از سایر رقبا باشد. سونی تلویزیون های خود را همزمان با پیشرفت تکنولوژی ساخت صفحه نمایش هر ساله ارتقاع می دهد. برای مثال می توان به تلویزیون LCD  سونی، تلویزیون ال ای دی سونی، تلویزیون OLED سونی، تلویزیون منحنی سونی اشاره نمود. کیفیت تلویزیون های سونی بسیار خوب است و هر ساله تلویزیون های جدید خود را با استاندارد های تصویر جدید تر بهبود می بخشد.  تلویزیون HD سونی، تلویزیونFull HD سونی و تلویزیون 4Kسونی برخی از این تلویزیون ها می باشند.

تلویزیون سونی

 

تلویزیون سونی 43X8000G

همانطور که میدانید تلویزیون‌های سونی در دنیا به کیفیت و وضوح تصویر بالا معروف‌اند. تلویزیون سونی 43X8000G با طراحی زیبا و منحصر، نمایی مدرن و شیک را به محیط خانه‌ی شما خواهد داد . دنیای رنگ ، وضوح و جزئیات واقعی را در تلویزیون 4K HDR سونی مدل KD-43X8000G تولید سال 2019، با فناوری Upscaling 4K X-Reality ™ PRO، نمایشگر TRILUMINOS ببینید. با استفاده از پردازشگر تصویر 4K X-Reality ™ PRO ، تصاویر به وضوح قابل توجهی نسبت به کیفیت واقعی 4K ارتقا پیدا می کنند. در واقع موتور پردازشگر تصویر X-Reality™ PRO پیکسل‌های تشکیل دهنده‌ی تصویر را به صورت جداگانه تجزیه و تحلیل می کند و تصویر تصفیه شده را به نمایش می گذارد. علاوه بر امکان افزایش سطح کنتراست با موتور پردازشگر تصویر X-Reality ™ PRO ، فناوری‌های تقویت کننده کنتراست HDR10 و HLG نیز بر روی تلویزیون 43X8000G قرار گرفته‌ اند تا بتوانند تاریک ترین رنگ مشکی و روشن ترین رنگ سفید را تولید کنند . فناوری Dynamic Contrast Enhancer یکی دیگر از قابلیت های جدید سونی است که با تقویت کنتراست به صورت پیشرفته و نوردهی صفحه نمایش به صورت موضعی، این امکان را فراهم می کند تا صحنه‌هایی طبیعی و نزدیک به واقعیت را مشاهده نمایید.

فناوری نمایشگر TRILUMINOS صحنه هایی با تنوع رنگی بالا را تولید میکند که این امر به وضوح تصویر و نمایش واقعی تصاویر کمک میکند. برای دیدن صحنه‌های سرعتی و اکشن نیز فناوری Motionflow™ XR 200 مورد استفاده قرار گرفته است تا مناظری یک دست و روان را مشاهده نمایید. با تکنولوژی Live Colour حسی متفاوت از رنگهای زنده و پویا را تجربه کنید . فناوری پاک سازی صدای ClearAudio+ صدایی مطلوب ، عمیق تر و شفاف را به گوشتان می رساند .دو اسپیکر Bass Reflex (با توان 20 وات ) تلویزیون KD-43X8000G سونی، از طریق فناوری‌های مختلف صدا را تقویت کرده تا به صورت طبیعی و واضح تر پخش گردد. فناوری S-Force Front Surround با کارایی خاصش صدایی شبیه به سه بعدی را برای شما ایجاد می‌کند تا به صورت 360 درجه در اطراف تلویزیون پخش گردد و تجربه‌ی سینمای واقعی را برای شما داشته باشد. با جستجوی صوتی، محتوای مورد علاقه خود را سریعتر از هر زمان دیگری با استفاده از قدرت صدای خود پیدا کنید و از تایپ کردن خسته کننده راحت شوید. شما فقط باید بپرسید همانطور که می توانید صحبت کنید، تمام سرگرمی هایی را که دوست دارید، پیدا کنید.

با استفاده ازبرنامه Chromecast شما امکان این را دارید که فیلم ها، بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود را از دستگاه تلفن همراه تان ، با کیفیت کامل، به تلویزیون خود پخش کنید. فقط با یک ضربه از دکمه پخش در صفحه گوشی آندرویدی خود همه چیز را به راحتی در صفحه نمایش بزرگتر و بهتر مشاهده کنید .

تلویزیون سونی

تلویزیون سونی 43X7000F

بزرگترین فاکتور یک تلویزیون خوب٬ نمایشگر آن است از آنجایی که تلویزیون سونی X7000F دارای یکی از بهترین نمایشگر ها در میان تلویزیون های میانرده است. صفحه نمایش این تلویزیون 43 اینچ سونی از کیفیت  4Kبرخوردار می‌باشد که همراه با رزولوشن 2160×3840 پیکسلی‌اش از وضوح و کیفیت بالایی در نمایش محتوای چند رسانه ای بهره می‌برد. کیفیت خیره کننده 4Kتلویزیون  43X7000Fدر کنار فناوری‌هایی همچون X-Reality ™ PRO ، چهره واقعی خود را نشان می‌دهد. به عبارتی این تکنولوژی با تجزیه و تحلیل محتویات، جزئیات را به صورت کامل نشان می‌دهد. همچنین این فناوری هر پیکسل را با قدرت بسیار بالایی پردازش می‌کند و بافت، کنتراست و رنگ، را با تجزیه و تحلیل کردن دقیق، با وضوح فوق العاده ارائه می‌دهد. حال اگر می خواهید از تماشای برنامه های مورد علاقه تان لذت دو چندانی ببرید، کیفیت  4K HDRاین کار را به راحتی برایتان انجام می‌دهد. به صورتیکه با محدوده دینامیکی بالا ( HDR )، محتوا بسیار نزدیک به واقعیت نشان داده می‌شوند. در نهایت می‌توان نتیجه گرفت کیفیت  4K HDRنسبت به تلویزیون‌های معمولی جزئیات را به صورت برجسته و درخشان‌تر نمایش می‌دهد و از پس نمایش محتوای HDR با فرمت های HDR10 و HLG  به راحتی بر خواهد آمد. همچنین با این فناوری می‌توانید از این تلویزیون برای نمایش محتوای کنسول‌های بازی استفاده کنید و با کیفیت  4K HDR همراه با بافت زنده و رنگ‌های پر جنب و جوش، لذت بیشتری از انجام بازی‌های پلی استیشن کسب کنید. حال اگر نحوه نمایش فیلم‌های پرسرعت مانند فیلم‌های اکشن و نیز مسابقه ورزشی برایتان اهمیت زیادی دارد، تکنولوژی Motionflow™ XR ، با اطمینان کامل هر صحنه را با سرعت و بدون تاری بر روی نمایشگر 43 اینچ  4K سونی، نشان می‌دهد. این فناوری نه تنها باعث پایین آمدن سرعت نخواهد شد؛ بلکه در عین حال به از بین بردن تاری و کشیدگی موجود در صحنه‌ های سریع می‌پردازد. سونی علاوه بر نمایش واضح و دقیق محتویات 4K، برای محتویات قدیمی و غیر  4K نیز چاره‌ای اندیشیده است. تکنولوژی افزایش وضوح  4K X-Reality™ PRO راه حلی مناسب برای مبارزه با کیفیت پایین صحنه‌ها است که سونی در تلویزیون  43X7000F از آن استفاده کرده است. با کمک این فناوری ارتقاء دهنده وضوح هر محتوای قدیمی بالا می‌رود و به نزدیکی وضوح  4K می‌رسد. جدا از این موارد، تکنولوژی رنگ‌های زنده در درخشان تر نشان دادن رنگ‌های موجود در هر صحنه نقش اساسی دارد. نمایش رنگ‌های بسیار روشن و بسیار تیره با قابلیت Dynamic Contrast Enhancer فوق العاده دیدنی است، زیرا این فناوری صحنه‌های سفید رنگ را روشن تر و رنگ‌های تاریک را تیره تر و عمیق تر نمایان می کند.

سیستم عامل لینوکس در این مدل جدید سونی نیز جا خوش کرده است. این سیستم عامل که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد، نحوه دسترسی به بخش­‌های مختلف را در کوتاهترین زمان فراهم می‌­کند. سیستم صوتی که برای تلویزیون  43X7000Fدر نظر گرفته شده، از دو بلندگوی ده واتی تشکیل شده است و با قدرت صوتی 20 وات به ارائه فایل­‌های صوتی و تصویر با وضوح بالا می­‌پردازد. این سیستم صوتی همراه با فناوری‌­های DSEE، پاک سازی فاز ( Clear Phase ) و + ClearAudio وضوح بی نظیری دارد و با کمک هر کدام از آن‌­ها به اوج کیفیت و وضوح صوتی می‌­رسد. از دیگر مشخصات تلویزیون  4Kسونی می‌توان به سه پورت USB، سه پورت HDMI، گیرنده­‌های DVB-T و DVB-T2 و سازگاری با فرمت­‌های صوتی و تصویری مختلف اشاره کرد که در ادامه متن با آن­‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد. سونی تلویزیون های خود را در سایز های مختلف و برای نیاز های متفاوت تولید می کند و شما می توانید محصولات خود را با کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی سلام بابا با تضمین اصالت کالای اورجینال و گارانتی تهیه فرمایید.