۰ نفر

لیست قیمت تور خارجی ویژه عید اعلام شد

۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۴۷
کد خبر: 409929
لیست قیمت تور خارجی ویژه عید اعلام شد

سفرهای نوروزی مثل هر سال بیشترین حجم سفرهای سالانه را تشکیل می دهند و اغلب افراد برای تعطیلات نوروز  برنامه سفر دارند. یکی از اصلی ترین دغدغه ها پیدا کردن تورهای ارزان نوروزی و مدیریت هزینه های سفر است. به طور طبیعی تعداد مسافران در این بازه به شدن افزایش پیدا می کند و هتل ها و پروازها در زمان کمی پر می شوند. بنابراین لازم است برای سفر خود از قبل برنامه ریزی داشته باشید. انتخاب تور نوروزی و انجام امور مربوط به آن شاید تنها یک روز از شما زمان بگیرد اما اگر دقیقه نودی عمل کنید احتمالا تور دلخواه را پیدا نخواهید کرد. نوروز بهترین فرصت برای سفر کردن است چون تمام اعضای خانواده تعطیل هستند؛ فرزندان خانواده معمولا حدود دو هفته تعطیل هستند و افراد شاغل نیز حداقل یک هفته تعطیلی را دارند بنابراین با کمی برنامه ریزی می توان سفر خوبی را برای عید تدارک دید. از آنجایی که در نوروز اغلب مقاصد گردشگری شلوغ هستند بهتر است سفر خود را با تورهای نوروزی انجام دهید. در تورهای آژانس های گردشگری لازم نیست بایت اقامت، پرواز، گشت شهری و بقیه موارد نگرانی داشته باشید چون همه این امور توسط آژانس ها انجام می شود. حتی اگر برای سفر نیاز به ویزا داشته باشید باز هم می توانید مدارکتان را به این آژانس ها بسپارید؛ به طور کلی یکی از اصلی ترین مزیت های سفر با تورهای گردشگری همین موضوع است. آژانس های گردشگری از مدت ها قبل برنامه پکیج های خود را آماده می کنند و به راحتی می توانید لیست قیمت تورهای مسافرتی ویژه عید را از قبل بررسی کنید و تور نوروز خود را انتخاب کنید.

01

سفر به کشورهای خارجی در نوروز

به همان نسبت که حجم تمام تورهای نوروزی افزایش می یابد، حجم تور های خارجی نیز افزایش می یابد. بسیاری از کشورهای خارجی در لیست گردشگران ایرانی قرار دارند. اغلب خانواده ها برنامه های سفر نوروزی خود را برای کشورهای دیگر برنامه ریزی می کنند. قیمت تورهای خارجی ارتباط مستقیمی با افزایش نرخ دلار دارد و هزینه ها با داخل کشور متفاوت است اما با این حال نباید تصور کرد که سفر خارجی در نوروز امکان پذیر نیست. تورهای خارجی با بودجه های مختلف امکان پذیر است؛ تورهای کشورهای همسایه ایران معمولا ارزان تر است و راحت تر می توان به آن ها سفر کرد؛ خصوصا که بعضی از آن ها نیز ویزا نمی خواهند. در بین تورهای خارجی ترکیه، تایلند، گرجستان، آذربایجان، مالزی، ارمنستان و امارات معمولا طرفداران بیشتری دارند البته ترکیه موقعیت بیشتری برای سفر دارد و چندین شهر آن سالانه پذیرای گردشگران زیادی هستند در حالی که بسیاری امارات را تنها با دبی می شناسند. اگر بخواهید شخصا به کشورهای خارجی سفر کنید برنامه ریزی سخت می شود. ابتدا باید پروازها را چک کنید و بعد نیز به سایت هتل مورد نظر بروید و اتاق تان را رزرو کنید از طرفی دیگر بعضی کشورها ویزا می خواهد که برای آن نیز باید زمانی را در نظر بگیرید. در کنار همه این کارها در نظر بگیرید که نوروز حجم بیشتری مسافر دارد و هجوم در تمام این مواردد بسیار بیشتر است و اگر بخواهید شخصا اقدام کنید ممکن است بلیط را تهیه کنید و هتل مورد نظرتان پر باشد.  بنابراین بهترین راه سپردن تمام این امور به آژانس های گردشگری است. در پکیج های نوروزی آژانس ها تمام موارد از قبیل هتل، بلیط هواپیما، گشت شهری و ... در نظر گرفته شده است. تنها باید برنامه زمانی سفر خود را انتخاب کنید و با بررسی آن ها مناسب با بودجه تان تور نوروزی را انتخاب کنید. در بین مقصد های خارجی معمولا برخی از آن ها ارزان تر است؛ این موضوع به موقعیت کشور و همین طور حجم گردشگرانش مربوط می شود. به طور مثال سفر به آذربایجان می تواند جز آن سفرهای ارزان محسوب شود خصوصا که سفرهای زمینی با قطار و اتوبوس نیز دارد. از طرفی شهر دبی در امارات معمولا گران تر از بقیه است چون این شهر به مدرن بودن و آسمان خراش هایش معروف است و حتی بسیاری از لوکس ترین و گران ترین هتل ها و رستوران ها در این شهر قرار دارند. از طرفی باید بدانید اهل گشت و گذار در بناهای تاریخی هستید یا ترجیح می دهید در سواحل استراحت کنید و حتی شاید دلتان بخواهد در بین ساختمان های مدرن و شیک محصور شوید. بنابراین قبل از سفر با تورهای خارجی جدای از بررسی لیست قیمت های نوروزی باید به روحیات خودتان نیز توجه کنید و تمام شرایط مانند وضعیت آب و هوایی کامل بررسی کنید. در نهایت هر مقصدی را که برای سفر در نوروز 99 انتخاب می کنید حتما از چندین روز قبل و یا حتی ماه ها قبل برای آن اقدام کنید تا مجبور نشوید در زمان کم و از روی اجبار به هر شرایطی تن دهید.

02

چطور یک آژانس گردشگری معتبر انتخاب کنیم؟

قطعا اولین قدم برای سفر با تور نوروز 99 انتخاب یک آژانس گردشگری معتبر است. در این بازه زمانی با افزایش تقاضا و به همان نسبت کاهش پروازها و هتل های خالی برخی نرخ های سفر ها را بی دلیل افزایش می دهند. در صورتی که اگر به سراغ آژانس های معتبر بروید خارج از آن افزایش قیمت عرف که احتمالا به دلار و مسائل این چنینی مربوط می شود، افزایش قیمت دیگری ندارند. آژانس های معروف در این زمینه گردشگری زیاد هستند اما تنها چند تای آن ها رزومه خوبی دارند و در صدر سایت های دیگر قرار می گیرند. آژانس معراج گشت آسمان یکی از آن ها است که سال ها در کنار آژانس هایی مانند سلام پرواز، الی گشت و ... به فعالیت مشغول است. تورهای نوروزی این آژانس از مدت ها قبل برای مقاصد مختلف گردشگری روی سایت قرار گرفته است و با مشاهده لیست قیمت های آن متوجه خواهید شد که هزینه اضافی و نا معقولی از شما دریافت نمی شود. قیمت ها با توجه به جزئیاتی که انتخاب می کنید متغیر است؛ به طور مثال نوع هتل، نوع صندلی پرواز، شرکت هواپیمایی و ... همه در نرخ نهایی سفر اثر گذار است. تور ترکیه نوروز معمولا یکی از تورهای پرطرفدار است که از حداقل 4.700.000 تومان، تور استانبول نوروز 4.500.000 تومان، تور آنتالیا 4.895.000 تومان شروع می شود و تور وان نوروز به دلیل زمینی بودن حداقل قیمت 1.250.000 تومان دارد. برای سفر به کشورهای آسیایی شرقی نیز باید حداقلی هایی در نظر بگیرید؛ حداقل قیمت تور نوروزی بالی 10.480.000 تومان، تور نوروزی تایلند 6.010.000 تومان، تور نوروزی مالزی 6.000.000 تومان است. سایر تور ها مانند تور گرجستان نوروز حداقل 2.130.000 تومان، تور دبی نوروز حداقل 4.900.000 تومان، تور نوروز چین حداقل 6.290.000 تومان و تور روسیه حداقل 3.995.000 تومان همراه با 320 دلار است؛ البته قیمت ها می توانند با توجه امکانات پکیج تغییر کنند. اگر به صفحه آژانس مراجعه کنید، از منوی تور نوروزی می توانید تمام پکیج ها در شهرها و کشورهای مختلف بررسی کنید. این پکیج ها با قیمت های مختلف و بازه زمانی متفاوت فرصت سفر در نوروز را فراهم می کنند. در تمام آن مدت اقامت، هتلی که قرار است در آن اقامت کنید، بلیط هواپیما و ... به طور دقیق مشخص شده است و این امکان وجود دارد مواردی مانند هتل را به دلخواه خود تغییر دهید.

03