۰ نفر

غرفه سازی نمایشگاهی و هزینه های طراحی و ساخت غرفه

۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷
کد خبر: 402593
غرفه سازی نمایشگاهی و هزینه های طراحی و ساخت غرفه

هزینه غرفه سازی در نمایشگاه بسیار تحت تاثیر و وابسته به عوامل مختلفی است زیرا هر اقدامی که در نمایشگاه انجام صورت میگیرد در نهایت ارتباط مستقیم با موفقیت آمیز بودن یا نبودن غرفه شما خواهد داشت.

بسیاری از شرکتهایی که برای نخستین ‌بار در یک رویداد حضور می‌یابند، اشتباهات بزرگی مرتکب میشوند که تمام زحمات شان را تحت تاثیر قرار میدهد. نخستین مشکلی که این شرکتها با آن رو به رو می‌ شوند اشتباه در بودجه ‌بندی غرفه سازی نمایشگاهی است. از این رو در این مقاله سعی داریم با معرفی هزینه های آشکار و پنهان در غرفه سازی ، شما را در بودجه بندی درست راهنمایی کنیم.

غ

 

گاهی اوقات بودجه برای هزینه طراحی و ساخت غرفه به حدی کم است که کفاف برخی موارد حیاتی را هم نمی ‌دهد و گاهی به حدی زیاد است که باعث بروز خرج های اضافی میشود. در این مقاله قصد داریم به چند هزینه خاص و کوچک اما حیاتی در کنار غرفه سازی نمایشگاهی اشاره کنیم :                        

تبلیغات اصولی در غرفه سازی نمایشگاه

چاپ انواع بروشور و کاتالوگ و استند به گسترش اطلاعات کار شما کمک بسزایی خواهد کرد. تبلیغات را به هیچ عنوان کنار نگذارید. تاثیر یک کاتالوگ و بروشور برای کسب و کار شما غیر قابل انکار است . بسیاری از بازدیدکنندگان بعد از مطالعه بروشور شما تنها در صورتی که نکته قابل توجه در آن پیدا کنند با شما وارد مذاکره میشوند .

یک نکته قابل توجه دیگر این است که تبلیغات خود را در سطح بروشور و کاتالوگ نگه ندارید شما میتوانید  از استندهای تبلیغاتی و بنرهای بزرگ نیز در سطح محل برگزاری نمایشگاه استفاده کنید. 

هدایای تبلیغاتی برای بازدیدکنندگان

هزینه دیگری که برای غرفه سازی در نظر گرفته شده هدیه است . هدیه نمایشگاهی در ثبت یک خاطره شیرین برای بازدیدکنندگان بسیار تاثیرگذار است و هرچه نفیس تر باشد، بیشتر روی مخاطبان تاثیر میگذارد.

حتما به خاطر داشته باشید سطح بالاتری از هدیه هایی که برای بازدیدکنندگان عمومی در نظر دارید برای مدیران ارشد در نظر بگیرید.

پذیرایی از میهمانان ویژه

شما باید در غرفه خود انواع شکلات، شیرینی، چای، قهوه و نوشیدنیهای سرد را داشته باشید تا با توجه به سلیقه و ذائقه بازدیدکنندگان بتوانید از آنها پذیرایی کنید. توجه داشته باشید این پذیرایی تنها مخصوص افرادی است که وارد غرفه میشوند و قصد انجام مذاکرات تجاری را دارند.

جوایز و قرعه کشی هدفمند

هزینه ای که اکثر شرکت ها بر دوره حضور خود در نمایشگاه ندارند مربوط به جوایز و قرعه‌کشی‌ها است.

توجه داشته باشید اگر میخواهید برای مدتی یکی از شلوغ ترین غرفه های نمایشگاه را داشته باشید بهتر است یکی مسابقه یا قرعه کشی برگزار کنید. البته قرعه کشی هزینه بسیار زیادی دارد و مهمترین نکته این است که تنها در صورتی میتوانید موفق باشید که از تجمع بازدیدکنندگان در مقابل غرفه خود درست و به جا استفاده کنید .

غغغ

 

مدیریت اصولی هزینه های در نتیجه انتخاب شرکت غرفه سازی معتبر

برای مدیریت بهتر هزینه و بودجه بندی صحیح شما نیاز به یک کارشناس خبره و با تجربه دارید که شما را تو این امر به موفقیت برساند .

مروری بر سابقه ی شرکت آمیتیس

شرکت آمیتیس دارای گرید A  از انجمن غرفه سازان ایران از نمایشگاه بین المللی و عضو انجمن غرفه سازان و با اجرای هر ساله بیش از 20000 متر مربع غرفه نمایشگاهی می تواند به عنوان یک شرکت معتبر و پر تجربه در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی در کنار شما باشد. شما میتوانید با خیال راحت کار طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود را با اطمینان خاطر به شرکت آمیتیس بسپارید.

گروه خدمات قابل ارائه شرکت آمیتیس :

  • غرفه سازی
  • دکوراسیون داخلی
  • دکور فروشگاهی (برندشاپ)
  • استند فروشگاهی
  • چاپ و تبلیغات
  • عملیات عمرانی     

برای دریافت مشاوره رایگان غرفه سازی با کارشناسان متخصص آمیتیس می توانید با شماره 02196621490 تماس بگیرید. هم چنین برای مشاهده نمونه کارهای غرفه سازی شرکت آمیتیس می توانید به وبسایت آمیتیس مراجعه کنید.

 از نکات مهم در مدیریت هزینه های غرفه سازی نمایشگاهی می توان به هزینه تبلیغات ، هزینه تهیه هدایای تبلیغاتی، هزینه های پذیرایی در طول مدت نمایشگاه و جوایز و قرعه کشی هدفمند اشاره کرد.