۰ نفر

3 کشور توریستی برای سفر در فصل پاییز

۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱
کد خبر: 401108
3 کشور توریستی برای سفر در فصل پاییز

برخی از گردشگران فصل پاییز را پادشاه فصل ها می نامند چراکه سفر در این فصل می تواند بسیار لذت بخش و دلپذیر باشد.

اگر شما هم قصد سفر در فصل پاییز را دارید در این مقاله با آژانس مسافرتی آرشین پرواز همراه باشید تا با 3 کشوری که در فصل پاییز بسیار دیدنی هستند آشنا شوید.

گرجستان

10

گرجستان یکی از کشورهایی است که در چند سال گذشته در بین گردشگران بسیار محبوب شده و افراد زیادی هر ساله برای سفر با تور گرجستان و بازدید از جاذبه های گردشگری آن به این کشور سفر می کنند.گرجستان همیشه آب و هوای مطلوبی دارد و اگر خوش شانس باشید در اوایل پاییز حتی می توانید از تفریحات آبی آن نیز لذت ببرید.در این کشور جاذبه هایی وجود دارد که در فصل پاییز بسیار دیدنی می شوند؛در ادامه به چند مورد از این جاذبه ها می پردازیم.

حمام های سولفور تفلیس

یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تفلیس پایتخت گرجستان ، حمام های سولفور است که در شهر قدیم و در منطقه ای تاریخی قرار دارد.موقعیت دقیق این حمام ها در محله ی آبانوتوبانی است و چندین حمام سنتی سولفور در آن وجود دارد.هر کدام از این حمام ها امکانات و قیمت متفاوتی دارند اما نکته مثبت در مورد همه آن ها تاثیر مثبت آن ها در سلامتی پوست و در کل سلامتی بدن است.بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید.

شرکت در فستیوال ها و جشنواره های گرجستان

در فصل پاییز در کشور گرجستان فستیوال های مختلفی برگزار می شود که می توانید در آن ها شرکت کنید و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.یکی از این جشن ها جشن با شکوه روز تفلیس است که کی از محبوب ترین جشن ها برای مردم گرجستان محسوب می شود.تاریخ دقیقی برای برگزاری این جشن وجود ندارد اما زمان برگزاری آن فصل پاییز و به طور کلی اواخر سپتامبر است.در این روز خیابان های تفلیس بسته شده و به یک نمایشگاه بزرگ تبدیل می شود.از دیگر فستیوال ها و نمایشگاه های این کشور می توان به فستیوال جاز و نمایشگاه عکس اشاره کرد.

تایلند

11

همه ما می دانیم که کشور تایلند بسیار زیباست و تور تایلند همیشه یکی از پر طرفدار ترین تورها در بین گردشگران ایرانی بوده است.بعضی از گردشگران معتقدند که فصل پاییز بهترین زمان برای سفر به این کشور است.اگر در اوایل یا اواسط پاییز به تایلند سفر کنید حتی می توانید در سواحل زیبای این کشور از تفریحات آبی و شنا کردن لذت ببرید.

تایلند دارای شهرها و جزیره های دیدنی زیادی است که توریستی ترین و مجبوب ترین آن ها عبارتند از پوکت ، پاتایا ، بانکوک و سامویی و ... که هر کدام از آن ها زیبایی ها و دیدنی های خاص خود را دارند.

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری این کشور جزیره پوکت است که پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر در پاییز را دارید حتما به این جزیره سفر کنید و از گشت و گذار در آن حیرت زده شوید.این جزیره مثل یک نقاشی می ماند و جاذبه های طبیعی آن می تواند سفر خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند.

در این جزیره علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری فراوان می توانید از تفریحاتی مانند ، غواصی ، شنا ، رفتینگ ، فیل سواری و ... لذت ببرید.

ترکیه

12

ترکیه کشوری توریستی و همسایه ایران است که اغلب ما ایرانی ها با آن آشنایی داریم و می دانیم که یکی از بهترین کشورهای نزدیک به ما برای سفر است.این کشور شهرهای توریستی زیادی دارد که عبارتند از : آنتالیا ، استانبول ، آنکارا ، آنالیا ، کوش آداسی و ...

محبوب ترین و توریستی ترین شهر این کشور استانبول است.تور استانبول در بین گردشگران ایرانی محبوب ترین تور است و بیشترین جستجو را در گوگل دارد.در شهر استانبول جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوعی وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید.اما علاوه بر جاذبه های گردشگری یکی از لذت بخش ترین کارها در این شهر گشت و گذار در مراکز خرید و خرید کردن در مواقع حراجی است.معمولا در فصل پاییز مراکز خرید زیادی در این شهر محصولات خود را حراج می کنند و گردشگران می توانند محصولات با کیفیت برندهای معتبر را با قیمتی مناسب خریداری کنند.یکی از دلایل مجبوبیت و ارزان بودن تورهای استانبول این است که می توانید بدون نیاز به ویزا و با خرید تور لحظه آخری به این شهر سفر کنید.