۰ نفر

شایعه بازگشت برانکو به تیم ملی

۴ آذر ۱۳۹۸، ۱:۲۹
کد خبر: 397116
شایعه بازگشت برانکو به تیم ملی

تاکید فدراسیون بر ضرروت انجام برنامه جامع و متمرکز تیم ملی در ماه‌های باقیمانده تا آغاز دور برگشت، از تصریحات مکاتبات و مذاکرات صورت گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی پیرامون برخی گمانه‌زنی‌هایی که درباره سپردن هدایت تیم ملی به برانکو مطرح شده ارائه کرد.
با توجه به انتشار برخی مطالب درباره نیمکت تیم ملی فوتبال بزرگسالان، فدراسیون فوتبال با تاکید بر سیاست خود مبنی بر ضرورت برنامه‌ریزی همه جانبه و تداوم پشتیبانی لازم برای حضوری موفق در دور برگشت مقدماتی جام جهانی مطالب ذیل را به اطلاع عموم می‌رساند:
۱- انتظارات فدراسیون فوتبال از سرمربی محترم تیم ملی وفق جزییات قرارداد در مذاکرات اخیر میان دو طرف مورد تاکید دوباره قرار گرفته است.
تاکید فدراسیون بر ضرروت انجام برنامه جامع و متمرکز تیم ملی در ماه‌های باقیمانده تا آغاز دور برگشت، از تصریحات مکاتبات و مذاکرات صورت گرفته است.
۲- با توجه به شرایط به وجود آمده در جدول و این که سرنوشت صعود به دست تیم ملی است، بستر فعلی در موضوع هم‌گرایی آحاد مردم، رسانه‌ها و حمایت تام و تمام از ملی پوشان در ۴ بازی مهم پیش‌رو پیش از پیش حائز اهمیت به نظر می‌رسد.
۳ - فدراسیون فوتبال در حال حاضر در موقعیت تایید یا تکذیب گمانه‌زنی‌های مطرح شده قرار ندارد.
۴ - نتایج پیگیری‌ها و مذاکرات صورت گرفته در باب مباحث مرتبط با سرمربی تیم ملی در آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

برانکو: نه تماسی از فدراسیون فوتبال داشته‌ام و نه مذاکره‌ای کرده‌ام

فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس مراحل نهایی خود را طی می‌کند و در این بین از برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه اول فدراسیون برای هدایت تیم ملی نام برده می‌شود. مربی‌ای که 4 فصل موفق را در پرسپولیس سپری کرد و پیش‌تر از این هم سرمربی تیم ملی بوده است.

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با تسنیم در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.

وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فدراسیون فوتبال وجود نداشته است.