۰ نفر

هتل اصفهان یا هتل آپارتمان اصفهان کدام بهتر است؟

۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۳۸
کد خبر: 390686
هتل اصفهان یا هتل آپارتمان اصفهان کدام بهتر است؟

هتل اصفهان و یا هتل اپارتمان اصفهان، مطمئنا قبل از سفر این سوال برای شما پیش می آید که کدام را انتخاب کنید؟ تا یک اقامت خوب و راحتی داشته باشید. بنابراین بهتر است تا شما تفاوت این دو را بدانید تا بتوانید انتخاب خوبی را مطابق با آنچه که مدنظر دارید انتخاب کنید.

هتل اصفهان با درجه بندی در ستاره با اتاق های لوکس و شیک طراحی شده اند. تمام این هتل ها با داشتن نقطه اشتراکی همچون خشکشویی، رستوران، استخر، سالن همایش، سالن بدنسازی و... که در اختیار میهمان قرار داده اند سبب شده تا علاقمندان خاص خود را داشته باشند. هتل آپارتمان ها به دلیل اینکه امکان آشپزی در اتاق برای میهمان وجود دارد محبوبیت پیدا کرده اند.

هتل اصفهان امکاناتی همچون آشپزی را در اتاق ها ندارد. اما زمانی که افراد هتل آپارتمان را انتخاب می کنند گویی در خانه ی خود اقامت می کنند آن هم به دلیل وجود امکانات کافی و لازم در اتاق ها می باشد طوری که شما با انتخاب هتل آپارتمان دیگر نگرانی برای پخت و پز نخواهید داشت.

هتل اصفهان با داشتن اتاق های شیک و لوکس می تواند یک اقامت خوب و رویایی را برای میهمان رقم بزند. اما این بدین معنا نیست که کیفیت اتاق های هتل آپارتمان ها پایین است. چه بسا برخی از هتل آپارتمان ها هم با فضایی شیک همچون هتل دیزاین شده اند اما با امکانات متفاوت تر از مجموعه ی هتلی می باشند.

هتل اصفهان به نسبت هتل آپارتمان ها از هزینه ی اقامتی بالایی برخوردار هستند آن هم به دلیل امکانات رفاهی موجود در مجموعه ی هتل ها است.

23

شکل 1 هتل اصفهان

هتل شاه عباسی بهترین هتل اصفهان

هتل شاه عباسی اصفهان  به دلیل شکل سنتی و مدرنی که دارد باعث شده تا علاقمندان خاص خود را داشته باشد. این هتل پنج ستاره شیک با معماری زمان صفوی طراحی شده است که مطمئنا نظر بسیاری از توریست ها را به خود جلب کرده است. از همه مهم تر حیاط وسیع بسیار زیبا و سرسبز هتل می باشد که باعث شده تا جذابیت آن را دوچندان کند.

هتل شاه عباسی اصفهان دارای 224 باب واحد اقامتی است. تمام اتاق های هتل با سبک سنتی اما مجلل دیزاین شده اند که مطابق با سلیقه ی افراد سخت پسند می باشد. این اتاق ها به دلیل امکاناتی همچون تخت های استاندارد و شیک، منوی بالشت، ملافه های تمیز و مرتب، حمام اتاق ها(دوش و وان)، لوازم بهداشتی و... باعث شده تا میهمان با قرار گرفتن در اتاق حس خوبی داشته باشد.

هتل شاه عباسی اصفهان در مجموعه ی بزرگ و زیبایی که دارد با وجود امکانات عمومی همچون خشکشویی، نظافت روزانه، سالن بسیار لوکس برای برگزاری جلسات و همایشات، پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی، سالن مخصوص برای سیگار، فروشگاه برای تهیه ی سوغاتی و... سبب شده تا رضایت میهمانان را بالا ببرد.

هتل شاه عباسی اصفهان با توجه به دسترسی راحت به جاذبه های تفریحی و تاریخی همچون عمارت عالی قاپو، کاخ چهلستون، بازار اصفهان، سی و سه پل، میدان نقش جهان و... بگونه ای است که با رزرو این هتل اصفهان رضایت کامل خواهید داشت.

24

شکل 2 هتل شاه عباسی اصفهان_اتاق

هتل آسمان اصفهان و مقایسه با هتل شاه عباسی

هتل آسمان اصفهان هتل چهار ستاره می باشد. برتری هتل آسمان اصفهان از هتل شاه عباسی اصفهان وجود رستوران گردان می باشد. بگونه ای که میهمان هنگام صرف غذا می تواند زیبایی های زاینده رود و شهر اصفهان را مشاهده کند. هتل آسمان با داشتن اتاق های متنوع و دیزاین شیک این امکان را داده تا میهمان متناسب با سلیقه و ظرفیت دست به انتخاب بزند.

هتل آسمان اصفهان با سبک امروزی طراحی شده است اما هتل شاه عباسی هتلی پنج ستاره به دلیل معماری سنتی که دارد سبب شده تا نزد توریست ها و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

هتل آسمان اصفهان را برای کسانی که می خواهند اقامت امروزی داشته باشند پیشنهاد می کنیم، اما هتل شاه عباسی برای کسانی که به دنبال یک اقامت متفاوت و سنتی مجلل هستند مطمئنا لذت بخش خواهند بود.

25

شکل 3 هتل آسمان اصفهان_اتاق

برای اینکه بتوانید یک اقامت خوب را در سفر به اصفهان تجربه کنید می توانید با شماره 05138096 تماس بگیرید و با توجه به راهنمایی کارشناسان سایت پرشین هتل متناسب با آنچه که مدنظر دارید دست به انتخاب بزنید.

درصد تقاضای هتل اصفهان 10 از 10  درصد تقاضای هتل شاه عباسی اصفهان 10 از 10 

درصد تقاضای هتل آفتاب اصفهان 9 از 10