۰ نفر

تجربه خرید لذت‌بخش کیف و کفش ایتالیایی از دنیلی

۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۵۳
کد خبر: 376642
تجربه خرید لذت‌بخش کیف و کفش ایتالیایی از دنیلی

کیف و کفش یکی از ارکان اصلی فشن و مد هستند و بسیاری از فعالان در عرصه مد همیشه به دنبال کیف و کفش‌هایی هستند که هم از نظر کیفیت و هم از زیبایی حرف اول را در دنیای مد می‌زنند.

در این میان یکی از اصلی‌ترین بازارهای تولید انواع کیف زنانه و مردانه، کفش‌های چرم زنانه و مردانه و دیگر اکسسوری‌های مرتبط، ایتالیا به شمار می‌آید و بسیاری از خانم‌ها و آقایان به دنبال خرید بهترین کیف و کفش ایتالیایی هستند. در دنیای مد بیش از صد سال است که برندهای ایتالیایی نام بهترین تولید کنندگان کیف و کفش را در تمام جهان یدک می‌کشند و در میان مردم جهان بیشترین فروش را دارند. دلیل این محبوبیت این است که ایتالیا در ساخت کیف و کفش از بهترین مواد در کنار طراحی زیبا استفاده می‌کند و به همین دلیل روز به روز به تعداد طرفداران برندهای ایتالیایی در صنعت کفش و کیف اضافه می‌شود.

کیف و کفش ایتالیایی علاوه بر استفاده از مواد مرغوب برای تولید، طراحی زیبا و لوکسی دارند. به همین دلیل می‌توان با اطمینان اعلام کرد که همین شیک بودن است که توانسته دل هزاران خانم و آقای شیک پوش را به دست آورد و سبب شده است که از میان صدها برند از کشورهای مختلف، کیف و کفش ایتالیایی میان شیک‌پوشان محبوب شود.

با این حال، ممکن است برای بسیاری از مردم این سوال پیش بیاید که کدام برند ایتالیایی در حوزه کیف و کفش بهترین است و یا اینکه برای خرید کفش مردانه و زنانه از بهترین برند کیف و کفش ایتالیایی به کجا باید مراجعه کنیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین برندهای کیف و کفش ایتالیایی آشنا کنیم که در ایران به راحتی در دسترس است و می‌توانید محصولات آن را خریداری کنید.

فروشگاه دنیلی

دنیلی یکی از بزرگ‌ترین برندهای کیف و کفش ایتالیایی است که کار خود را از سال 1981 در ایتالیا آغاز کرد. خانواده‌ای ایتالیایی از بنیانگذاران اولیه دنیلی بودند و تولید کفش‌ را آنها در دنیلی آغاز کردند. شروع فعالیت دنیلی در بازارهای محلی ایتالیا بود و  تنها محصولی که در ابتدا راه در دنیلی تولید می‌شد کفش بود.

تحول دنیلی در سال 2010 رخ داد. در این سال دنیلی صاحبان جدیدی را به خود دید و همین موضوع باعث شد تا این برند ایتالیایی بیش از 35 فروشگاه در کشورهای مختلف در سراسر جهان از جمله ایران دایر کند. در حال حاضر ایتالیا دفتر مرکزی این برند را در خود جای داده است و با توجه به صادرات این برند به دیگر کشورها، این شرکت دو شعبه دیگر در ایران و امارات نیز دارد. دنیلی در تولید کفش و کیف از مواد مرغوب و با کیفیت بالا استفاده می‌کند و همچنین در طراحی‌های خود اولویت خود را شیک و به روز بودن قرار داده است. همچنین دنیلی در کنار دیگر برندهای ایتالیایی تولید کننده کیف و کفش از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

کیفیت و ویژگی‌های محصولات دنیلی

محصولات دنیلی از بهترین مواد و مرغوب‌ترین نوع چرم طبیعی و صنعتی تولید می‌شوند. استفاده از چنین موادی برای تولید محصولات باعث می‌شود که افرادی که از این محصولات استفاده می‌کنند راحتی را در آنها حس کنند و در واقع طراحی و تولید محصولات دنیلی برای کسانی است که به دنبال راحتی هستند. همچنین در محصولات دنیلی توجه به سبک و طراحی بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل سبک‌های بی‌نظیر و منطبق با مد روز را می‌توان در تنوع محصولات دنیلی مشاهده کرد.

در طراحی محصولات دنیلی می‌توانید طیف رنگی بسیاری را مشاهده کنید که تمام این رنگ‌ها مطابق با شیوه‌ی زندگی امروزه انتخاب شده‌اند. به طور معمول کیف و کفش‌های ایتالیایی دارای قیمت‌های بسیار بالایی هستند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دنیلی داشتن محصولاتی با قیمت‌های مقرون به صرفه همراه با کیفیت رقابتی است.

دنیلی برای تولید کفش‌های خود از یک فرآیند منحصر به فرد و کاملا اتوماتیک برای اتصال بدون چسب و دوخت زیره به رویه استفاده می‌کند که این فرآیند تکنولوژی DIP نام دارد که به تازگی کارخانه فوق پیشرفته محصولات تزریق مستقیم DIP توسط برند دنیلی در منطقه آزاد ارس احداث شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های تکنولوژی DIP می‌توان به راحت بودن کفش‌ها، دوام و مقاومت بالای محصولات و خصوصا زیره کفش‌ها در برابر سایش، سبک بودن کیف و کفش‌ها و منعطف بودن تمام محصولات اشاره کرد. این تکنولوژی قابلیت ساخت کفش بر اساس شکل آناتومی پای انسان را نیز فراهم می‌کند.

تنوع محصولات

برای خرید کفش زنانه دنیلی و مردانه آن با تنوع بالای محصولات دنیلی روبه‌رو هستید. کفش‌های زنانه و مردانه دنیلی شامل کفش‌های اسپرت، رسمی، روزمره و مجلسی می‌شوند. در دسته کیف‌های دنیلی، کیف‌هایی از چرم طبیعی و چرم صنعتی تولید می‌شود که این دسته نیز شامل کیف‌های رسمی و روزمره می‌شود. دنیلی علاوه بر تولید کیف و کفش اکسسوری‌های مرتبط نیز تولید می‌کند؛ از جمله این محصولات می‌توان به کیف پول، جوراب و کمربند اشاره کرد. محصولات مراقبت از پا دنیلی شامل انواع نیم کفی، پدهای مخصوص سیلیکونی و کفی‌های طبی می‌شود. در دنیلی محصولات محافظت کننده کفش و کیف از جمله نگهدارنده‌های چرم و جیر، انواع واکس و قالب را نیز می‌توان پیدا کرد.

محصولات دنیلی را می‌توان به راحتی هم به صورت آنلاین از فروشگاه دنیلی به آدرس www.danielleeiran.com و هم به صورت حضوری در فروشگاه‌های فیزیکی این شرکت در تهران خریداری کنید.