۰ نفر

نمایشگاه صنعت ساختمان میزبان یک برند دانش بنیان در صنعت ساخت‌وساز

نوآوری در صنعت ساختمان به سبک ماتیا وافل!

۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸
کد خبر: 369585
نوآوری در صنعت ساختمان به سبک ماتیا وافل!

ماتیا وافل مجموعه‌ای تشکیل شده بر محور دانش و تجربه در حوزه مهندسی و صنعت ساختمان می‌باشد که با هدف شناسایی نیازمندی‌های صنعت ساختمان کشور از قبیل نوع سقف‌‌های ایمن و سبک همچون وافل، یافتن راه‌حل مناسب مبتنی بر خلاقیت و سپس نوآوری و تولید محصول، معرفی، مشاوره فنی و در نهایت ارائه و فروش محصول به فعالان صنعت ساخت تاسیس شده است.

اولین محصول ارائه شده ماتیا ساختمان در بازار صنعت ساختمان، قالب‌های سقف وافل می باشد. سقف‌های دال بتنی وافل یکی از انواع دال‌های دوطرفه بتنی سقف می‌باشد، که از نظر عملکرد سازه‌ای، عملکرد معماری و هزینه ساخت از جمله بهترین انواع سقف در اغلب موارد محسوب می‌گردد.

دال بتنی وافل را با استفاده از سیستم‌های مختلف قالب‌بندی می‌توان ساخت؛ لیکن وجه تمایز سیستم‌های متعدد قالب‌بندی سقف وافل بتنی در بهینه بودن سازه و هندسه و حجم کمتر بتن و سبکی، زیبایی و سهولت کاربرد در حین اجرا می‌باشد.

ماتیا وافل با باور به ضرورت نوآوری برای ارتقاء و بهینه‌سازی صنعت ساختمان، نوآوری بی‌انتها و مستمر برای بهبود اثربخش فرایندهای ساختمانی را ماموریت سازمانی خود می‌داند و به یاری خداوند همواره در این راستا تلاش خواهد نمود.

www.mattia.ir

گروه ماتیا ساختمان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران
در سالن
۱۸ غرفه۲۷ میزبان فعالان صنعت ساختمان است

ماتیا وافل

ماتیا ساختمان

ماتیا ساختمان

" ماتیا ساختمان " را در اینستاگرام با این آدرس دنبال کنید