۰ نفر

معیارهای انتخاب یک شرکت طراحی داخلی؛ آرک مایان

۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹
کد خبر: 369310
معیارهای انتخاب یک شرکت طراحی داخلی؛ آرک مایان

آیا تا به حال به فکر تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار خود بوده‌اید؟ احتمالا پاسخ بسیاری از شما مثبت است؛ با این حال، پیچیده بودن تغییر معماری داخلی ساختمان باعث شده است که خیلی‌ها از انجام آن صرف نظر کرده و عطایش را به لقایش ببخشند!

ما هم قبول داریم که طراحی و اجرای یک دکوراسیون داخلی شیک و منحصربفرد بسیار سخت و طاقت‌فرساست اما نه برای یک شرکت طراحی داخلی مجرب! شما می‌توانید تمام مراحل ایده‌پردازی و ساخت یک معماری داخلی را بر عهده‌ی این شرکت‌ها قرار دهید تا با کم‌ترین هزینه، بهترین نتیجه را بگیرید.

امروزه تعداد زیادی از شرکت‌های طراحی داخلی را می‌توان دید. اما آیا همه‌ی آن‌ها قادر به اجرای یک دکوراسیون جذاب و هوشمندانه هستند؟! قطعا نه! پس بهتر است قبل از هر کاری، با معیارهای انتخاب یک شرکت طراحی داخلی خوب و وظایف آن‌ها بیشتر آشنا شویم. همراه ما باشید...

وظیفه‌ی شرکت‌های طراحی دکوراسیون داخلی چیست؟

جذابیت یک خانه به دکوراسیون داخلی آن بستگی دارد. اجرای ایده‌های جالب در معماری داخلی نیز این جذابیت را دوچندان می‌کند. اما طراحی داخلی تنها برای منزل مسکونی نیست! امروزه بسیاری از رستوران‌ها، هتل‌ها و شرکت‌های مختلف نیز سعی می‌کنند با ساخت یک دکور متفاوت مشتری بیشتری جذب کنند. جالب است بدانید که شرکتهای دکوراسیون داخلی همه‌ی این کارها را برای شما انجام می‌دهند.

یک شرکت طراحی معماری تلاش می‌کند با کمک مهندسان و معماران باتجربه‌ی خود، محیطی چشم‌نواز بسازد. برای این کار در مرحله‌ی اول فضای مورد نظر به صورت حضوری بازدید می‌شود. سپس با توجه به سلیقه شما و تجربه مهندسان، ایده‌های جدید برای معماری ساختمان ارائه می‌شود. در ادامه با تهیه‌ی نقشه‌های اولیه از دکوریشن منزل، دکوراتور کار خود را آغاز می‌کند. مهم‌ترین نکته در این بخش، نظارت بر روی اجرای پروژه است که حتما باید انجام شود. در آخر نیز لوازم ساخته شده و متریال مورد استفاده باید توسط این شرکت‌ها ضمانت شوند.

 02

یک شرکت طراحی داخلی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا یک کار تخصصی بوده و جزئیات در آن تعیین کننده است. علاوه بر آن، یک شرکت دیزاین ممکن است چندین هفته مشغول ساخت و اجرای دکوراسیون در منزل شما باشد. با توجه به این موارد، پیشنهاد ما این است که در انتخاب شرکت طراحی معماری داخلی نهایت دقت را داشته باشید. حال به نظر شما یک شرکت طراحی داخلی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ اگر موافق باشید در این بخش با برخی از این ویژگی‌ها آشنا شویم. همراه ما باشید...

03

1- با تجربه است

تجربه در طراحی دکوراسیون حرف اول را می‌زند! به همین دلیل اولین نکته‌ای که در انتخاب یک شرکت طراحی داخلی باید به آن توجه داشته باشید، تجربه است؛ زیرا شرکتی که سابقه‌ی چندین ساله در این کار دارد، قطعا قابل اعتمادتر است! به عنوان مثال، اگر شما وظیفه‌ی طراحی و دکوراسیون ساختمان خود را به شرکتی بسپارید که حداقل بیست سال تجربه‌ی این کار را دارد، خیالتان راحت است که پول و وقت شما را هدر نخواهد داد. همچنین، یک شرکت طراحی داخلی باتجربه می‌تواند ایده‌های ذهنی شما را در ساختمان‌تان پیاده کند؛ چه چیزی از این بهتر؟!

2- از مهندسان معتبر استفاده می‌کند

یک شرکت طراحی داخلی ساختمان تنها در صورتی می‌تواند موفق باشد که از مهندسان و معماران باتجربه و تحصیل کرده استفاده کند. زیرا این افراد قلب تپنده‌ی شرکت بوده و نقشه‌های اصلی توسط آن‌ها طراحی و اجرا می‌شود. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب یک شرکت طراحی، از مدرک تحصیلی مهندسان و میزان تجربه‌ی آن‌ها اطلاع پیدا کنید. جالب است بدانید شرکت‌هایی که از مهندسان معتبر استفاده می‌کنند، بهترین ایده پردازی را با توجه به نقشه‌ی ساختمان و بودجه‌ی تعریف شده خواهند داشت.

3- نمونه کارهای قابل قبولی دارد

کارنامه‌ی هر کسی نشان می‌دهد که او چه توانایی‌ دارد! برای یک شرکت دکوراسیون داخلی نیز نمونه ‌کارها همان کارنامه است! بنابراین شما می‌توانید به راحتی نمونه کارهای شرکت را بررسی کنید و میزان تخصص و مهارت آن را متوجه شوید. به عنوان مثال شرکتی که تاکنون دکوراسیون یک منزل 200 متری را انجام نداده است چگونه می‌تواند ویلای دوبلکس 400 متری را طراحی کند؟! به همین منظور، پیشنهاد ما این است که با مراجعه به سایت اینترنتی و یا آدرس اینستاگرام شرکت، نمونه کارها و نظرات مشتریان را مشاهده کنید؛ اگر در آن کارها ایده‌های جذاب وجود داشت، طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به آن شرکت واگذار کنید.

4- خوش قول است!

همان‌طور که گفتیم، پروسه‌ی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ممکن است چندین هفته طول بکشد و اگر منزل مسکونی باشد، زندگی اعضای خانواده با سختی‌هایی همراه خواهد شد. حال تصور کنید شرکتی که مسئولیت طراحی دکوراسیون را به عهده گرفته است، به شما بدقولی کند؛ در این صورت مشکلات شما دوچندان خواهد شد. به همین دلیل، یک شرکت معماری داخلی باید به شما بگوید دقیقا در چه تاریخی کار طراحی و اجرا تمام می‌شود تا بتوانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید.

5- ایده‌های جذاب را با هزینه‌ای معقول اجرا می‌کند

یکی از دلایلی که ممکن است شما را از طراحی دکوراسیون‌ خلاقانه و جدید منصرف کند، بحث هزینه‌های پروژه است. این هزینه‌ها احتمالا باعث می‌شود که طراحی‌های تکراری و ساده را انتخاب کنید. در صورتی‌که یک شرکت طراحی داخلی باتجربه می‌تواند بهترین ایده‌ها را با هزینه‌ای معقول انجام دهد. یک شرکت دکوراسیون داخلی معتبر سعی می‌کند هزینه‌های اضافی و غیرضروری پروژه را حذف کرده و ایده‌های جدید را با کم‌ترین بودجه طراحی و اجرا کند.

6- مورد اعتماد است

یک شرکت طراحی داخلی ساختمان که همه‌ی موارد بالا را رعایت کرده باشد، قطعا مورد اعتماد نیز خواهد بود! این اعتماد ناشی از سال‌ها تجربه و کارنامه‌ای درخشان است! اما از بین شرکت‌های دکوراسیون داخلی در تهران و سایر شهرها کدامیک این ویژگی‌ها را دارند؟ با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین شرکت‌های طراحی داخلی آشنا شویم...

04

آرک مایان؛ تبدیل رویا به واقعیت!

شرکت معماری آرک مایان یکی از مشهورترین و باتجربه‌ترین شرکت‌های دکوراسیون داخلی در ایران بوده که دارای بیش از بیست سال تجربه‌ی ارزشمند است. آرک مایان ادعا می‌کند که با یک طراحی هوشمندانه و جذاب می‌تواند رویای شما را به واقعیت تبدیل کند! اما این فقط یک ادعا نیست!  چراکه نمونه کارهای آرک مایان نشان دهنده‌ی تعبیر این رویا هستند!

شرکت طراحی دکوراسیون آرک مایان با استفاده از متخصصین هنرمند، یک فضای دلپذیرتر برای شما خواهد ساخت. این شرکت با رعایت استانداردهای معماری و مدیریت هزینه‌های طراحی و اجرا می‌تواند محیط زندگی و کار شما را دگرگون کند. جالب است بدانید که آرک مایان با کمک جدیدترین متدهای معماری و طراحی می‌تواند بناهای قدیمی را بازسازی کرده و یک محیط منحصربفرد بسازد.

پیشنهاد ما این است که برای آشنایی بیشتر وارد سایت اینترنتی آرک مایان شده و نمونه کارهای جذاب این شرکت را مشاهده کنید. علاوه بر آن، هر گونه سوال و درخواست طراحی را نیز می‌توانید با  متخصصین آرک مایان در میان بگذارید. منتظر شما هستیم...