۰ نفر

هتل‌های وان در تور لحظه آخری

۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷
کد خبر: 363643
هتل‌های وان در تور لحظه آخری

شهر وان در کشور ترکیه با آب و هوای بی نظیر و طبیعت زیبا به دلیل نزدیک بودن به مرزهای ایران و امکان سفر زمینی، مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی است. دریاچه وان و اقامتگاه های اطراف آن، هتل های زیبا و مکان های تفریحی، طبیعت بی نظیر و ... همه و همه موجب شده است تا مسافران با خیال آسوده وان را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند.

برای گذراندن یک تعطیلات بی نظیر، قبل از سفر بهتر است درباره اقامتگاه ها و امکانات رفاهی شهر مقصد اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید با آگاهی و خیال آسوده مکان اقامت خود را تعیین کنید. برای آشنایی بیشتر با مراکز اقامتی وان  در تور لحظه آخری به معرفی 5 هتل از محبوب ترین هتل های وان می پردازیم:

هتل Doubletree by Hilton Van  وان  :

هتل 5 ستاره دابل تری بای هیلتون، به دلیل نزدیک بودن به دریاچه وان و ویو بی نظیر اتاقهای این هتل از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است. هتل دابل تری از لوکس ترین هتل های وان است و مبلمان و دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و شیک این هتل و امکانات آن باعث جذب توریستهای زیادی به این مکان زیبا شده است. این هتل تنها 5 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و برای کسانی که با ماشین شخصی خود به سفر آمده اند پارکینگ رایگان ارائه می دهد.

امکانات رفاهی هتل Doubletree by Hilton Van شهر وان شامل استخر سرپوشیده و سونا، سالن بدنسازی و مرکز اسپا و حمام ترکی است.

اتاقهای بزرگ و زیبای آن با منظره دریاچه و شهر وان و کوههای اطراف، و بعضا با تراسی رو به طرف دریاچه، وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع و ... اقامتی بسیار دلنشین را برای گردشگران فراهم می کند.

رستوران و 4 بار هتل نیز انواع غذاهای بین المللی، دریایی و محلی، غذاهای سبک و انواع نوشیدنی را با کیفیتی فوق العاده و مواد اولیه مرغوب سرو می کنند.

هتل Elite World  وان :

هتل الیت ورد نیز یکی از هتل های 5 ستاره شهر وان است که 6/5 کیلومتر از دریاچه وان و 8 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. الیت ورد به لحاظ سبک معماری در میان هتل های وان به شکلی نئوکلاسیک طراحی شده و شبیه یک کاخ مجلل است.

 اتاقهای این هتل با حمام اختصاصی و مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و وای فای رایگان اقامت راحت و دلچسبی را برای مسافران رقم می زنند.

 از امکانات هتل الیت ورد وان نیز میتوان به حمام ترکی و استخر سرپوشیده و سونا، سالن اسپا و سالن بدنسازی مجهز و مدرن آن اشاره کرد. در رستوران و بار زیبای هتل نیز میتوانید انواع غذاهای محلی و بین المللی، دسرها و نوشیدنی های مختلف را امتحان کنید.

هتل Royal berk وان :

اگر به دنبال هتلی ارزان تر اما با کیفیت خدمات خوب هستید، هتل 3 ستاره رویال برک وان با پذیرش 24 ساعته و فاصله 3/4 کیلومتر از فرودگاه انتخاب بسیار خوبی است. شما می توانید تنها در عرض 3 دقیقه پیاده روی از رویال برک به موزه و مسجد شهر وان برسید .

 اتاقهای هتل همگی دارای مینی بار، تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان، گاو صندوق و ... است.

بوفه رویال برک نیز هر روز صبحانه دلچسبی را برای گردشگران فراهم می کند و رستوران های محلی نیز در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند که تنها با پیاده روی و قدم زدن نیز میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

هتل Hotel Dosco وان :

به گزارش سایت تور لحظه اخری سفر باتو ، یکی دیگر از هتل های وان با درجه 3 ستاره هتل دوسکو است که از فرودگاه وان 3/5 و از قلعه وان 9/2 کیلومتر فاصله دارد و با پذیرش 24 ساعته به گردشگران خدمات ارائه می دهد.

 اتاقهای هتل دوسکو وان دارای وای فای رایگان، مینی بار، حمام اختصاصی با سشوار و ...، یخچال و کتری برقی در اختیار مسافران است و همه اتاقهای این هتل تراس هایی با منظره زیبا دارند.

همچنین از امکانات و خدمات عمومی هتل دوسکو می توان به اتاق های بازی کودکان و خدمات ارائه بلیط اشاره کرد. هتل دوسکو وان با ارائه خدمات تورهای گردشگری به مناطق دیدنی مانند جزیره آختامار و ... اوقات خوشی را برای مسافران مقیم این هتل رقم می زند.

هتل Dimet Park Hotel وان  :

 هتل دیمت پارک وان در فاصله 8 کیلومتری فرودگاه قرار دارد و بسیار به موزه وان نزدیک است و شما با یک پیاده روی 11 دقیقه ای می توانید به موزه برسید.

 اتاقهای هتل دیمت پارک همگی دارای تلویزیون، وای فای رایگان، بار و تراس هستند و سالن نشیمن مشترک دارند.

به گزارش سفر باتو ، رستوران و بوفه زیبای این هتل هر روز غذاهای محلی و صبحانه بی نظیر آسیایی سرو می کنند. همچنین حمام ترکی این هتل می تواند مکانی برای رفع خستگی روزانه شما پس از گردش و تفریح و خرید باشد. از امکانات دیگر این هتل نیز میتوان به روزنامه، فکس و فتوکپی و یک دستگاه خودپرداز آن اشاره کرد.