۰ نفر

چارتر به شما بلیط ارزان هواپیما می‌دهد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۲۳
کد خبر: 348687
چارتر به شما بلیط ارزان هواپیما می‌دهد

یعنی به هر وب سایتی که سر می‌زنید، بلیط ارزان هواپیما و ارزانترین بلیط هواپیما یا بلیت هواپیما با قیمت نازل جلب توجه می‌کند. اما آیا واقعاً همه این وب سایت‌ها فروشنده بلیط ارزان هستند؟ آیا همه آنها مایلند که بلیط های خود را با قیمتی که ضرر می‌کنند بفروشند؟ آیا توجیهی برای این تبلیغات وجود دارد؟ ما به عنوان مردم عادی چگونه تشخیص دهیم که امکان ارزان شدن بلیط هواپیما وجود دارد؟

 باید اعتراف کنم که حجم وسیعی از این تبلیغات در زمینه بلیط ارزان هواپیما دروغکی بوده و بیشتر برای جلب توجه مسافران است. برای پاسخ دادن به این سؤال به سراغ سایت چارتر به آدرس اینترنتی (Charter.ir) می‌روم و سعی می‌کنم که پاسخ هر کدام از این سؤالات را به صورت جداگانه بدهم.

2

مگه بلیط ارزان هواپیما هم داریم؟!

 آیا اصلاً چیزی به اسم بلیط ارزان هواپیما وجود دارد؟ طبیعتاً پاسخ این سؤال مثبت است و راهکارهایی وجود دارد که چنین شرکت‌هایی از این تبلیغات استفاده می‌کنند. نه تنها قیمت بلیط هواپیما بلکه قیمت هر چیزی دیگری تحت تأثیر عرضه و تقاضا تغییر می‌کند. هر چه میزان تقاضا برای یک کالا بالاتر باشد، قیمت آن محصول بالاتر می‌رود و هوادار بیشتری دارد.

بلیط ارزان هواپیما مانند کوپن شانس است و هر کسی با توجه به میزان تلاش و آشنایی خود با سیستم فروش بلیت هواپیما می‌تواند این شانس را برای خود به وجود بیاورد. در واقع رصد کردن آمار فروش بلیت‌ها و حضور لحظه‌ای در سایت‌ فروش اینترنتی بلیط هواپیما چارتر امکان به دست آوردن چنین بلیط هایی را برای ما به وجود می‌آورد. پس به عنوان پیشنهاد مقدماتی توصیه می‌کنم که حتماً در سایت‌های مختلف فروش بلیط هواپیما مانند سایت چارتر حضور داشته باشید تا بتوانید به محض اعلام شدن گزینه‌های ارزان قیمت، آن‌ها را به دست بیاورید.

در حال حاضر بهترین راهکار استفاده از صفحه بلیط لحظه آخری سایت چارتر میباشد .

3

چجوری بلیط هواپیما ارزان می‌شود؟

 سوالی که اینجا وجود دارد این است که اگر قیمت بلیط هواپیما به صورت مصوب است و تحت عنوان قیمت بلیط سیستمی شناخته می‌شود، چرا قیمت برخی از پروازها ارزان‌تر است؟ پاسخ این سؤال در قالب چند بخش داده می‌شود. یکی از آنها شرکت‌های چارتر کننده هستند. این شرکت‌ها برای اهداف خود مانند سفر گروهی یا برگزاری تورهای مسافرتی، اقدام به خرید تعدادی از صندلی‌های یک هواپیما می‌کنند و سپس آنها را تحت عنوان بلیط چارتر می‌فروشند. نبود تقاضا برای خرید بلیط هواپیما منجر به ایجاد بلیط ارزان‌هواپیما می‌شود. البته در زمانی از سال که تعداد مسافران بیشتر است، نباید بر روی قیمت پایین این بلیت‌ها حساب کرد.

راهکار دوم، انتخاب زمان مناسب برای سفر است. طبیعتاً شما اگر از طرف شرکت به یک سفر کاری مأمور شوید یا مجبور باشید که در یک محدوده زمانی خاص سفر کنید، قیمت بلیط هواپیما برای شما در اولویت نیست. اما اگر به دست آوردن بلیط ارزان هواپیما برای شما یک اولویت باشد ترجیحاً باید زمان سفر خود را به شکلی تنظیم کنید که آمار مسافرت پایین می‌آید و تقاضا برای خرید بلیط کمتر باشد. این زمان بندی می‌تواند سفر در وسط زمستان یا سفر در روزهای میانی هفته یا سفر در زمان‌های غیر معمول باشد.

4

 

چارتر پیشنهاد می‌دهد

در انتها از سایت چارتر به عنوان یک شرکت فعال در فروش اینترنتی بلیط هواپیما خواستیم که این موضوع را بیشتر برای ما توضیح دهند. اگر به وب سایت چارتر مراجعه کنید، در بخش پایین این صفحه قسمتی به عنوان ارزان‌ترین بلیط هواپیما دیده می‌شود. اگر به صفحه مخصوص این بخش بروید، می‌بینید که پروازهای آژانس‌های مختلف با زمان بندی متفاوت و با قیمت‌های مختلف گذاشته شده است. نکته جالب اینکه در بین گزینه‌ها ارزانترین قیمت بلیط هواپیما هم گذاشته شده است تا شما بتوانید مناسب‌ترین پرواز را انتخاب کنید.

شاید این سؤال به عنوان خواننده‌ی این مطلب برای شما پیش آمده باشد که چرا وب سایت چارتر؟ نمی‌دانم تا چه اندازه با این وب سایت و کارایی آن آشنایی دارید، اما توصیه می‌کنم که حتماً یک بار به صفحه اصلی این وب سایت بروید تا ببینید که توانایی آنها به چه صورت است. این یکی از معدود وب سایت‌های ایرانی است که هم در زمینه‌ی فروش اینترنتی بلیط هواپیما و هم در زمینه فروش اینترنتی بلیط اتوبوس فعالیت می‌کند.

در همان لحظه ورود به سایت و بدون اینکه نیاز به تایپ جمله خاصی داشته باشید، می‌توانید بین خرید بلیط اتوبوس و خرید بلیط هواپیما یک گزینه را انتخاب کنید. در ادامه با انتخاب مبدأ و مقصد و زمان مسافرت، به راحتی گزینه‌های مختلف به شما داده می‌شود تا مناسب­ترین آنها را برای خود انتخاب کنید. در فهرست داده شده به شما زمانبندی و سایر موارد حیاتی به طور کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد و یک شخص پشتیبان هم روند شما را دنبال می‌کند. این یعنی شما اگر بخواهید، گروه چارتر در تمام فرآیند خرید در کنار شما حضور دارد تا با اطمینان خاطر فرایند خرید خود را انجام دهید.

سایت چارتر تجربه کاربری فوق العاده ای دارد، به راحتی می‌توان فرایند خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط اتوبوس را در آن انجام داد، اطلاعات کامل در مورد زمان پرواز و زمان حرکت اتوبوس در اختیار شما قرار می‌دهد، پشتیبانی کامل را به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در اختیار شما قرار می‌دهد و در تمامی طول پرواز یا مسافرت در کنار شما هست.

 بنابراین با کمک سایت چارتر شما هم به یک بلیط ارزان هواپیما می‌رسید و هم مطمئن هستید که توسط یک گروه حرفه‌ای و آموزش دیده پشتیبانی می‌شوید. پس نگران نباشید و فرایند خرید خود را به سایت چارتر واگذار کنید.