۰ نفر

تلفن بی‌سیم یا موبایل؟ مساله هزینه است؟

۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۳۷
کد خبر: 333623
تلفن بی‌سیم یا موبایل؟ مساله هزینه است؟

اگر شما هم جزو آن گروه از افراد هستین که برای تمامی مکالمات از تلفن همراه خود استفاده می کنید پس با ما همراه باشید.

تلفن پاناسونیک بیسیم دوست دیرینه ما که امروز با روی کار آمدن موبایل غریبه گشته است. اول از همه اجازه دهید نگاهی به تعرفه مکالمات بیندازیم . طبق تعرفه مخابرات ایران که از ابتدای مهرماه سال جاری اجرا شده است بدون احتساب هیچ طرح تشویقی هزینه مکالمه تلفن همراه اول با تلفن ثابت و مابقی اپراتور ها دقیقه‌ای 899 ریال می باشد که این هزینه در اپراتور ایرانسل به 599 ریال کاهش می یابد. اما هزینه استفاده از تلفن ثابت چطور؟ هزینه برقراری تماس با تلفن ثابت استانی تنها 45 ریال و بین استانی 330 ریال که این عدد در مکالمات با موبایل به 625 ریال هم میرسد پس تا اینجا اگر با تلفن همراه هم میخواهید تماس برقرار کنید بهتر است از تلفن بیسیم یا رومیزی خود استفاده نمایید. اما آیا مزیت تلفن بیسیم به موبایل تنها به همینجا ختم میشود؟ خیر.

امروز با گسترش روز افزون تلفن همراه، خرید تلفن بیسیم به مراتب کاهش یافته است، دسترسی همیشگی و صدها قابلیت دیگر در تلفن همراه این وسیله را به جزیی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل کرده است اما همچنان استفاده از دستگاه تلفن ثابت در مکالمات طولانی روزمره و تجاری باعث محبوبیت این وسیله گردیده است. اما چه دستگاه تلفنی بخریم ؟

روزی آرزوی شرکت زیمنس این بود که در هر منزل یک دستگاه تلفن مشکی رنگ وجود داشته باشد . از این که شرکت زیمنس به آرزوی خود رسید یا خیر خبری در دست نیست اما تلفن پاناسونیک با کیفیت بالای محصولات خود توانست بدون آرزو در منزل یا محل کار ما حداقل یک دستگاه را به فروش رساند .

02

شرکت پاناسونیک که کار خود را از تولید چراغ های برقی در یک گارگاه کوچک آغاز نمود امروز توانسته است رتبه نخست را در فروش تلفن های ثابت کسب نماید .

با گسترش فن آوری طراحی تلفن های بیسیم نیز دست خوش تغییراتی گردیده است. در حال حاضر ده ها مدل تلفن بیسیم و رومیزی در بازار موجود میباشد که شما میتوانید بر حسب نیاز خود یکی را انتخاب و تهییه نمایید. اما در هنگام خرید تلفن بیسیم پاناسونیک چه مواردی را باید مدنظر داشته باشیم:

منشی تلفنی : منشی تلفنی یا پیغام گیر درهنگام عدم حضور شما می تواند پیغام های صوتی شما را ثبت و در حافظه ذخیره نماید .

تعدادگوشی : اگر محل استفاده شما بزرگ است و یا اگر تمایل دارید یک دستگاه گوشی در آشپزخانه و دستگاه دیگری در اتاق وجود داشته باشد ناگزیر می باشید از بین مدل های چند گوشی یک مدل را انتخاب نمایید . البته در بین تولیدات تلفن پاناسونیک مدل های موجود میباشد که دارای شماره گیر بر روی پایه خود میباشند با این قابلیت میتوانید از هزینه برای خرید مدلهای چند گوشی اجتناب نمایید .

کارکرد در هنگام قطعی برق: یکی از معایب تلفن های بیسیم قطعی تلفن در هنگام قطعی برق بود که این مشکل در تولیدات اخیر شرکت پاناسونیک مرتفع گردیده است .

شرکت ایده آل گستر به عنوان مرکز مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران همه روز طی ساعات اداری آماده ارایه مشاوره در زمینه انتخاب بهترین مدل طبق خواسته های شما میباشد .فروش سانترال نیز در این مجموعه صورت می پذیرد. لازم به ذکر است تعمیرات تمامی مدلهای تلفن رومیزی و بیسیم در این مرکز به صورت تخصصی انجام میپذیرد . تلفن تماس 02181010