۰ نفر

چرا هر ایرانی حداقل یک بار باید به گرجستان سفر کند؟

۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳
کد خبر: 327093
چرا هر ایرانی حداقل یک بار باید به گرجستان سفر کند؟

همان طور که می دانید گرجستان نیازی به ویزا ندارد و همین حالا می توانید بلیط تهیه کنید و با پاسپورت خود در فرودگاه تفلیس، باتومی یا هر شهر دیگری که می خواهید فرود بیایید.

نگاهی به جاذبه های کشور گرجستان

اگر پیش از این گرجستان را به عنوان یک مقصد جذاب و ارزان در ذهن نداشتید، به احتمال زیاد پس از مطالعه ی سطرهای پیش رو هوس بازدید این کشور جان و جهان شما را پر می کند. گرجستان کشوری است که با همسایگان شمالی ما همسایه است. یعنی در نقشه ی جغرافیا، پس از ترکیه، ارمنستان و آذربایجان، کشور پهناور گرجستان قرار گرفته است. مناظر طبیعی فوق العاده، مردم باصفا، سواحل محشرچسبیده به دریای سیاه، آثار باستانی به جا مانده از روسیه تزاری و شوروی کمونیستی به علاوه عدم نیاز به روادید، باعث می شود که هر ایرانی علاقه داشته باشد حداقل یک بار از این کشور بازدید کند. با ما همراه باشید تا با توری مجازی گردشی در این کشور یعنی تور گرجستان داشته باشیم.

نگاهی به مناظر طبیعی گرجستان

زیبایی و شکوه مناظر طبیعی گرجستان در قالب کلمات توصیف نمی شود. اگر به صورت انفرادی سفر کردید که هیچ، اما اگر قصد تهیه تور گرجستان را داشتید حتما کنترل کنید که بازدید از کوه های Caucasianدر برنامه گنجانده شده باشد. این کوه ها بین باتومی و تفلیس قرار گرفته اند و بدون هیچ اغراق و بزرگنمایی، مشاهده ی عظمت آن ها زبان شما را بند خواهد آورد.

01

مردم مهربان و باصفای گرجستان

ما ایرانیان خود را مهمان نواز و مهربان می دانیم. برخورد با مردم محلی گرجستان به خصوص در حاشیه ی شهر تفلیس معنایی جدید در فرهنگ لغت مهربانی هر مسافر ایرانی ایجاد خواهد کرد. لبخندهای آن ها، احساس امنیتی که با برخودشان در اختیار شما قرار می دهند، انصافشان در حساب و کتاب و بسیاری دیگر از رفتارهایی که در قالب کلمات قابل شرح نیستند، باعث می شود بخشی از قلب خود را تا آخر عمر به مردم گرجستان اختصاص دهیم.پس با جستجو در توریاب که وب سایت تور لحظه آخری میباشد همواره میتوان یک تور ارزان گرجستان را برای این منظور یافت

بازارهای محلی گرجستان

تقریبا در هر ساعت از شبانه روز، در جای جای گرجستان می توان بازارهای محلی را به چشم دید. سبزیجات رنگارنگ، میوه های تازه، گوشت با کیفیت و نان داغ خوشمزه حتما شما را دست به جیب خواهد کرد تا هر چند کم، اما خریدی از آن ها داشته باشید. نکته ی جالب بازار اینجاست که آن ها معمولا زیاد انگلیسی متوجه نمی شوند اما سعی می کنند با ایما و اشاره با شما ارتباط برقرار کنند و حتی در روند خرید هم به شما روی خوش نشان می دهند.

تفلیس یک پایتخت استثنایی است

در تمام اروپا پایتختی مثل تفلیس پیدا نخواهید کرد. به احتمال زیاد دلیل این امر تنوع فرهنگ های احاطه کننده ی این شهر است. هر چه از جنوب به سمت شمال می رویم بناها روسی می شود و هرچه از شرق به سمت دریای سیاه حرکت می کنیم بناها اروپایی می شوند. در واقع سفر به گرجستان و بازدید از تفلیس بازدید از افیون تمدن های تاریخی شرق و غرب است.

خوراکی های ارزان گرجستان

ارزانی خوراک و آشامیدنی در گرجستان شما را شگفت زده خواهد کرد. این درحالی است که کیفیت خوراکی ها فوق العاده بالاست و انتخاب های شما بسیار رنگارنگ و متنوع است.

کشوری برای پرسه گردی های بی هدف

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند در سفرهای خود زیر پوست شهرها را حس کنند و سراغ ناگفتنی ها می روید، گرجستان بی نظیر است. کوچه های خلوت و ایمن شهرهای مختلف این کشور شما را برای پیاده روی های طولانی دعوت می کنند و اگر خوش شانس باشید مغازه های محلی یادگاری های عتیقه و تاریخی را به قیمت فوق العاده ارزان در اختیار شما قرار خواهند داد.

سواحلی که فقط در گرجستان وجود دارد

دست تقدیر به گونه ای بوده که بهترین قسمت ساحل دریای سیاه سهم گرجستان شود. پاکیزگی، منظره ی زیبای طلوع و غروب خورشید، آرامش مثال زدنی خط ساحلی و بسیاری دیگر از این دس توصیفات را تنها در سواحل زیبای گرجستان مشاهده خواهید کرد.

چگونگی سفر به گرجستان و پیشنهادات ما

همان طور که می دانید گرجستان نیازی به ویزا ندارد و همین حالا می توانید بلیط تهیه کنید و با پاسپورت خود در فرودگاه تفلیس، باتومی یا هر شهر دیگری که می خواهید فرود بیایید. اما اگر می خواهید در دو حوزه شرایط بهتری را در اختیار بگیرید توصیه می کنیم با شرکت های معتبر همکاری کنید.

این دو حوزه عبارتند از دریافت شرایط اقتصادی بهتر و ارتقای سطح کیفی بازدید. به عنوان مثال اگر بخواهیم با تور لحظه آخری و ارزان قیمت به گرجستان سفر کنیم و در عین حال بازدید، اقامت و تجارب ارزشمندی داشته باشیم، باید سراغ شرکتی برویم که در ارائه این ویژگی ها متخصص است.

پیشنهاد ما برای تور گرجستان lasttoursاست. بررسی های ما نشان می دهد که آن ها مقصد را به خوبی می شناسند و تورهای خود را بر اساس کیفیت جاذبه ها تنظیم می کنند. به عنوان مثال، سه مقصدی که در گرجستان انتخاب می کنند به شرح زیر است.

مقصد اول؛ تماشای زیبایی تفلیس در سکوت

همانطور که تهران بام دارد، تفلیس هم بام ها و فضاهای دنجی دارد. تماشای زیبایی این شهر از آن مناطق حال و هوای دیگری خواهد داشت.

02

مقصد دوم، باتومی در مرز ترکیه

باتومی هم مناطق ناشناخته ی زیادی دارد که به همراه سواحل زیبای این شهر به راز و رمزهای ناشناخته آن می افزاید. به عنوان مثال در جایی نزدیک به مرز ترکیه شما از یک طرف ناقوس کلیسا را می شنوید و در طرق دیگر صدای اذان را. این تضاد و در عین حال همزیستی مسالمت آمیز ادیان فوق العاده جذاب است.

مقصد سوم؛ روستایی از دوران باستان

شاید دو مقصد بالا در انواع و اقسام تورها ارائه شود، اما رفتن سراغ مناطقی ناشناخته (حداقل برای ایرانیان) تخصص lasttoursاست. به عنوان مثال شاتیلی روستایی است که در دره قرار گرفته و دور تا دور آن را کوهی سرسبز فراگرفته است. زمانی که در آن قرار بگیرید به خوبی احساس خواهید کرد که مردم قرون گذشته چه زندگی باوقار و پرافتخاری را از سر گذرانیده اند.

03

سخن آخر تور گرجستان همواره یک انتخاب خوب برای مسافرت در فصول مختلف سال میباشد و میتوانید با جستجوی یک تور لحظه آخری لذت سفر را چند برابر کنید.