۰ نفر

دریافتی های نجومی این بار در رسانه ملی

۸۸۰ میلیون دریافتی برنامه تلویزیونی؟!+تصویر

۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۱۹
کد خبر: 138783
 ۸۸۰ میلیون دریافتی برنامه تلویزیونی؟!+تصویر

بعد از هیاهوى پیش آمده در جریان انتشار فیش هاى حقوقى نجومی برخی مدیران دولتی و امتداد آن تا سینما و تقابلی که در سینمای ایران درباره میزان دستمزد میان مدیران فعلی و مدیران سابق پیش آمد حالا تصاویر برآورد هزینه های برخی برنامه های تلویزیونی هم در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سینما ژورنال؛ از جمله این برآوردها مربوط به برنامه های "هفت" و "نود" هست که هر دو از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌روند.
تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده حکایت از آن دارد که علیرغم قدمت ۱۷ ساله برنامه "نود" و البته موفقیت نسبی آن در این سالها اما عایدی مالی این برنامه تقریبا یک سوم "هفت" فعلی است که عمرش به یک سال هم نمی‌رسد.
فصل سوم "هفت" که با حضور بهروز افخمی از مهرماه سال قبل روی آنتن رفت از همان آغاز به واسطه حضور یوسف منصوری داماد علی‌اصغر پورمحمدی و همچنین محمدحسین رضوی برادر محمود رضوی تهیه کننده تلویزیون، در تیم تولید، مورد توجه قرار گرفت.
این برنامه که در ابتدا به صورت تولیدی و در ماههای اخیر به صورت زنده پخش شده است در برهه های زمانی مختلف و به دلایلی چون اظهارنظر مسعود فراستی درباره یک فیلم خاص و همچنین انتقادات صریح افخمی به بین الملل فجر و برگزارکننده اش حاشیه ساز شد.
حالا و با انتشار رقم برآورد این برنامه و شنیده هایی که درباره دستمزد ماهیانه ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومانی افخمی از این برنامه وجود دارد قطعا حواشی پیرامون "هفت" وارد فاز تازه تری خواهد شد.
تصویر فیش‌ها را در ادامه می‌بینید. همه این‌ها جدا از انتقادهایی است که به خاطر توهین‌های افخمی و تسویه حساب‌های شخصی‌اش از آنتن وابسته به اقتصاد مرکزی، و متعلق به عموم مردم، به او و برنامه‌اش می‌شود.