۰ نفر

رییس سازمان اورژانس کشور:

۱۱۴۵نفر در اورژانس کشور استخدام می‌شوند

۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۴۶
کد خبر: 479081
۱۱۴۵نفر در اورژانس کشور استخدام می‌شوند

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه البته تعداد عملیات‌های اورژانس برای انتقال بیماران کرونا حدود دو برابر شده است، گفت: ۱۱۴۵سهمیه به اورژانس پیش بیمارستانی اختصاص داده شده که بعد از آزمون به جمع تکنسین‌های کشور اضافه می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کولیوند درباره استخدام نیرو در سازمان اورژانس کشور گفت: در مورد استخدام‌ها از هفت هزار پرسنل جدیدی که قرار است در وزارت بهداشت استخدام شود، ۱۱۴۵ سهمیه به اورژانس پیش بیمارستانی اختصاص داده شده که بعد از آزمون به جمع تکنسین‌های کشور اضافه می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اورژانس کشور وی افزود: جبران کمبود نیروی انسانی را در قالب استخدام دنبال می‌کنیم. خیلی از نیروها در قالب شرکتی کار می‌کنند و وضعیت مناسبی ندارند. اورژانس ۱۱۵ از اساسی‌ترین وظایف حاکمیتی است و تلاش می‌کنیم وضعیت شغلی این نیروها را بهتر کنیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: در ۹ ماه گذشته کمترین پاداش و پرداختی‌ها به فوریت‌های پزشکی پرداخت شده است. با وجود پیگیری وزیر بهداشت برای اینکه بودجه‌ای برای اورژانس و پاداش کووید به همکاران پرداخت شود، هنوز هیچ مبلغی به عنوان پاداش کووید یا عنوان مشابه به این نیروها پرداخت نشده است.