۰ نفر

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی مشخص شد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۲۴
کد خبر: 351033
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی مشخص شد

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی با بیان اینکه نتایج آزمون‌ استخدامی فردا منتشر می‌شود گفت: اطلاعیه اعلام نتایج اولیه این آزمون در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید عزیز آشنا مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی با تشریح جزئیات نتایج اولیه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، گفت: اطلاعیه اعلام نتایج اولیه این آزمون تا دقایقی دیگر در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده است.

به گفته وی، داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری پس از مراجعه به پروفایل به کارنامه خود دسترسی پیدا کنند.

آشنا تأکید کرد، داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب که در کارنامه درج شده عبارت «شما برای مراحل بررسی وضعیت مدارک معرفی می‌شوید» را ملاحظه می‌کنند می‌توانند از روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه به وبسایتاینترنتی دستگاه‌هایی اجرایی که تقاضای استخدام در آنها را داشتند مراجعه کنند و از مدارک مورد نیاز، زمان و مکان جهت بررسی مدارک مطلع شوند.

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی گفت: آدرس سایت دستگاه‌های اجرایی در سایت مرکز اطلاع‌رسانی آزمون‌های جهاد دانشگاهی درج شده است.

وی با بیان اینکه داوطلبان متقاضی مراقب افراد کلاهبردار باشند، عنوان کرد: داوطلبان از طریق لینکی که در سایت مرکز اطلاع‌رسانی آزمون‌های جهاد دانشگاهی درج شده وارد سایت دستگاه‌های اجرایی شوند.

آشنا ادامه داد: صرفاً اطلاعات منتشر شده در سایت دستگاه‌های اجرایی معتبر است؛ ضمن اینکه معرفی داوطلب برای بررسی مدارک هیچگونه حقی برای استخدام فرد ایجاد نمی‌کند. 

وی افزود: تمامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه پیگیری سایر مراحل جذب، مدارک مورد نیاز و زمان مراجعه به دستگاه مربوطه در روز سه شنبه مورخ 17/02/1398 به سایت دستگاه‌های اجرایی مراجعه نمایند. 

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی اظهار داشت: چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان مشترک فراگیر، مصاحبه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود. 

آشنا در پایان گفت: هر گونه پاسخگویی به داوطلبان در خصوص کارنامه ایشان صرفاً به صورت غیرحضوری و ازطریق ورود به پروفایل کاربری، در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir  تا تاریخ 22/02/1398 انجام می‌شود، لذا داوطلبان از تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری نمایند.