۰ نفر

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز بیست و چهارم مرداد ماه / سقوط قیمت سکه و طلا

۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 660789
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز بیست و چهارم مرداد ماه / سقوط قیمت سکه و طلا

امروز در بازار ارز قیمت دلار در صرافی ملی برای خرید ۲۷۸۲۰ تومان و قیمت طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون ۳۰۱ هزار ۹۹۳ تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا امروز ۲۴ مردادماه  ۱۴۰۱ اعلام شد. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون ۳۰۱ هزار ۹۹۳ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱ میلیون و ۷۳۵ هزار ۹۹۰ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۵٫۴۷ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت مثقال طلا به ۵ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز ۲۴ مرداد ماه

امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۷۴۶ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۸۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، قیمت دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۸۲۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۹۹ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت سکه امروز بیست و چهارم مرداد ماه

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز به ۱۳ میلیون ۹۵۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون تومان است. 

لازم به ذکر است همزمان با اخبار مثبت برجامی و کاهش نرخ دلار قیمت سکه امامی نیز به کانال ۱۳میلیون تومانی سقوط کرد و کاهش قیمت این سکه را شاهد هستیم.

قیمت ارز ۲۴ مرداد ماه 

نرخ ارزهای مختلف در بازار امروز به شرح زیر است:

قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۲۴ مرداد ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۶۷۹ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۹۶۸ تومان برای فروش اعلام شد. همچنین قیمت لیر امروز در بازار ارز تهران به هزار و ۶۷۰ تومان رسید. قیمت پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۳۶ هزار و ۴۲۵ تومان است. کانون صرافان قیمت درهم را ۷ هزار و ۹۵۷ تومان برای خرید و ۸ هزار و ۱۲۲ تومان برای فروش اعلام کرده است.