۰ نفر

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز بیست و سوم مرداد ماه / ادامه ریزش قیمت سکه

۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 660477
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز بیست و سوم مرداد ماه / ادامه ریزش قیمت سکه

امروز در بازار ارز قیمت دلار در صرافی ملی برای خرید ۲۷۷,۹۹ تومان و قیمت طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون ۳۲۲ هزار ۷۷ تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا امروز ۲۳ مردادماه  ۱۴۰۱ اعلام شد. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون ۳۲۲ هزار ۷۷ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱ میلیون و ۷۶۲ هزار ۷۶۹ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۰۴٫۵ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت مثقال طلا به ۵ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز ۲۳ مرداد ماه

امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۷۲۳ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۸۸ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، قیمت دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۷۹۹ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۸ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت سکه امروز بیست و سوم مرداد ماه

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز به ۱۴ میلیون ۲۵۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون تومان است. 

قیمت ارز ۲۳ مرداد ماه 

قیمت ارزهای مختلف در بازار امروز به شرح زیر است:

قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۲۳ مرداد ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۶۷۹ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۹۶۸ تومان برای فروش اعلام شد. همچنین قیمت لیر امروز در بازار ارز تهران به هزار و ۶۹۰ تومان رسید. قیمت پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۳۶ هزار و ۸۰۸ تومان است. کانون صرافان قیمت درهم را ۷ هزار و ۹۳۷ تومان برای خرید و ۸ هزار و ۱۳۵ تومان برای فروش اعلام کرده است.