۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

آخرین قیمت دلار و یورو

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۴
کد خبر: 652751
آخرین قیمت دلار و یورو

در معاملات امروز بازار، قیمت دلار در صرافی‌ها اندکی افزایش را ثبت کرد و این اسکناس با قیمت را ۲۸ هزار و ۵۳۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۳۰تومان برای فروش معامله می‌شود.

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان در معاملات امروز صبح قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۵۳۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۳۰ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده که نسبت به روز شنبه معادل ۲۸ هزار و ۴۴۹ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۵۰ تومان برای فروش افزایش حدود ۱۰۰ تومانی را ثبت کرده است.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۲۶۸ برای خرید ۲۹ هزار و ۶۲۹ تومان برای فروش قیمت خورده است که نسبت به روز شنبه معادل ۲۹ هزار و ۴۵۷ برای خرید ۲۹هزار و ۸۷۸ تومان برای فروش حدود ۲۰۰ تومان کاهش را ثبت کرده است.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۹۱۹ برای فروش و ۲۷ هزار و ۶۴۲ تومان برای خرید معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز شنبه آن معادل ۲۷ هزار و ۸۹۹ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۶۲۲ تومان برای خرید اندکی افزایش یافته است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۸۱۰ برای فروش و ۲۸ هزار و ۵۲۳ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته اندکی افزایش یافته است.