۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

کاهش ۱۰۰ هزارتومانی قیمت سکه امامی

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۲
کد خبر: 652581
کاهش ۱۰۰ هزارتومانی قیمت سکه امامی

در معاملات امروز بازار قیمت سکه امامی نسبت به معاملات روز گذشته کاهش ۱۰۰هزارتومانی را ثبت کرده است.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۵ میلیون و ۵۷ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز شنبه معادل ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان کاهش حدود ۱۰۰ هزار تومانی را ثبت کرده است.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت روز شنبه معادل ۸ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان ، حدود ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

ربع سکه نیز با قیمت ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ثبت شده که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی شنبه  معادل ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان ، حدود ۳۰ هزارتومان کاهش قیمت داشته است.

هر سکه گرمی نیز ۳میلیون و ۱۰۰هزار تومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز گذشته ۱۰۰هزارتومان افزایش داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و ۷۹۰ هزار تومان، ربع سکه، ۲میلیون و ۱۸ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان در معاملات امروز صبح قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۵۴۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۶۸تومان برای فروش قیمت گذاری کرده که نسبت به روز شنبه معادل ۲۸ هزار و ۴۴۹ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۵۰تومان برای فروش افزایش حدود ۱۰۰تومانی را ثبت کرده است.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۳۹۲ برای خرید ۲۹هزار و ۷۴۰ تومان برای فروش قیمت خورده است که نسبت به روز شنبه معادل ۲۹ هزار و ۴۵۷ برای خرید ۲۹هزار و ۸۷۸ تومان برای فروش حدود ۱۰۰ تومان کاهش را ثبت کرده است.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۹۱۹ برای فروش و ۲۷ هزار و ۶۴۲ تومان برای خرید معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز شنبه آن معادل ۲۷ هزار و ۸۹۹تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۶۲۲ تومان برای خرید اندکی افزایش یافته است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۸۱۰ برای فروش و ۲۸ هزار و ۵۲۳ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته اندکی افزایش یافته است.