۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

قیمت دلار اندکی افزایش یافت

۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳
کد خبر: 652256
قیمت دلار اندکی افزایش یافت

در معاملات امروز صبح بازار قیمت دلار در صرافی‌ها اندکی افزایش را ثبت کرد و این اسکناس با قیمت ۲۸ هزار و ۳۵۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۶۸۳تومان برای فروش معامله می‌شود.

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان در معاملات امروز صبح قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۳۵۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۶۸۳تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است که نسبت به روز شنبه معادل  ۲۸هزار و ۳۲۴تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۶۲تومان برای فروش اندکی افزایش را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۴۰۸ برای خرید ۲۹هزار و ۷۵۴ تومان برای فروش قیمت خورده است که نسبت به روز شنبه معادل ۲۹ هزار و ۵۵۸ برای خرید ۲۹هزار و ۹۱۱ تومان برای فروش اندکی کاهش را ثبت کرده است.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۸۹۹تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۶۲۲ تومان برای خرید معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز شنبه آن معادل ۲۷ هزار و ۸۸۲تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۶۰۵ تومان برای خرید اندکی افزایش یافته است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۸۰۳ برای فروش و ۲۸ هزار و ۵۱۶ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز پنج شنبه اندکی افزایش یافته است.