۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ها

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبر: 650459
افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ها

در معاملات امروز بازار قیمت دلار در صرافی ها حدود ۲۰۰تومان افزایش را ثبت کرد و یورو نیز با افزایش قیمت بیش از ۳۰۰تومان به ۳۰هزارتومان برای فروش رسید.

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان در معاملات امروز صبح قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۶۱۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۹۳۵تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است.

این کانون روز گذشته دلار را را ۲۸ هزار و ۴۱۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۶۷۴تومان برای فروش قیمت گذاری کرده بود که در معاملات امروز صبح افزایش حدود ۲۰۰تومانی را ثبت کرده است.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۶۸۱ برای خرید ۳۰ هزار و ۲۳ تومان برای فروش قیمت خورده است.

آخرین قیمت روز پنح شنبه این اسکناس ۲۹ هزار و ۳۰۲ برای خرید ۲۹ هزار و ۶۲۳ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز نسبت به روز گذشته افزایش بیش از ۳۰۰ تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۷۷۶تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۴۹۹ تومان برای خرید معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته آن معادل ۲۷ هزار و ۷۳۹تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۴۳۶ تومان برای خرید اندکی افزایش یافته است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۶۶۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۷۷ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته اندکی افزایش یافته است.