۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبر: 648829
آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

در معاملات امروز بازار طلا و سکه پس از انتشار اخبار مربوط به شروع دوباره مذاکرات در دوحه قطر، قیمت طلا و سکه روند کاهشی را تجربه کرد به طوریکه سکه امامی ۱۰۰هزارتومان کاهش را ثبت کرد.

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۴ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته معادل ۱۴ میلیون و ۴۴۲ هزار تومان کاهش ۱۰۰ هزار تومانی را ثبت کرده است.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۷میلیون و ۹۵۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ٨ میلیون و ۵۰ هزار تومان حدود ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

ربع سکه با قیمت ۴میلیون و ۹۵۰هزارتومان ثبت شده که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون تومان حدود ۴۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل۲ میلیون ۹۴۸ هزار تومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز گذشته معادل ۲ میلیون ۹۵۰ هزار تومان، تغییر قیمتی را ثبت نکرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و ۳۶۴ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۵۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون ۳۲۴ هزار تومان تعیین شده است.