۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

نوسان اندک قیمت دلار

۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸
کد خبر: 645913
نوسان اندک قیمت دلار

در معاملات امروز عصر، قیمت دلار نسبت به صبح تغییر چندانی نداشت اما در مقایسه با آخرین قیمت‌های روز گذشته افزایش ۱۰۰هزارتومانی را در صرافی‌ها نشان می‌دهد.

اقتصاد آنلاین – صبا نوبری؛ کانون صرافان امروز قیمت دلار را ٢٧ هزار و ۶۰۹ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۸۴۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است.

این کانون روز گذشته دلار را ۲۷ هزار و ۵۵۴ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۸۳۲ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی حدود ۱۰۰تومان را ثبت کرده است.

یورو در صرافی‌ها ٢۸ هزار و ۷۰۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۹۹۳ تومان برای فروش قیمت خورده است.

آخرین قیمت روز یورو در صرافی‌ها ٢۸ هزار و ۷۹۲ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۹۱ تومان برای فروش قیمت بود که در معاملات امروز تغییرات چندانی را نشان نمی‌دهد.همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۴۹۵تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۲۲۲ تومان برای خرید معامله می‌شود.

روز گذشته دلار در این صرافی با قیمت ۲۷ هزار و ۴۵۱ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۱۷۷ تومان برای خرید معامله می‌شد که قیمت آن در معاملات امروز افزایش اندکی را تجربه کرده است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۷۵۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۶۶ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۶۳۳ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۴۸ تومان برای خرید حدود ۱۰۰تومان افزایش داشته است.