۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

قیمت انواع سکه افزایش یافت

۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۶
کد خبر: 645517
قیمت انواع سکه افزایش یافت

در معاملات امروز بازار، قیمت انواع سکه افزایش یافت. برای مثال سکه امامی افزایش قیمت ۵۸۰ هزارتومانی را ثبت کرد. اما در این بین سکه یک گرمی ۵۰ هزارتومان کاهش قیمت داشت.

اقتصاد آنلاین – صبا نوبری؛ در معاملات امروز بازار طلا و سکه، قیمت انواع سکه افزایش یافت اما سکه یک گرمی ۵۰ هزارتومان کاهش را ثبت کرد.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ١۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان قیمت خورده است.

این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شد که افزایشی حدود ۵۸۰ تومان را در معاملات امروز عصر نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی پنج‌شنبه، معادل ٨ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، افزایش حدود ۱۸۰ هزار تومان را ثبت کرده است.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان ثبت شده که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی پنجشنبه و همچنین امروز صبح معادل ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، افزایش حدود ۳۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز پنجشنبه معادل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۵۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۷۱۴ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۸۳۹ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و۲۰۷ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان حباب دارد.