۰ نفر

گزارش بازار در آخرین روز معاملاتی هفته:

افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ها

۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبر: 644981
افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ها

قیمت دلار در آخرین روز هفته نسبت به روز گذشته در صرافی‌های رسمی ۵۰۰تومان افزایش را ثبت کرده است.

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته در صرافی‌های رسمی ۵۰۰تومان افزایش را ثبت کرده است. اما در صرافی ملی این اسکناس نوسان قیمتی چندانی را نداشته است.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۸ هزار و ۲۴۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۵۳۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۷ هزار و ۷۵۹ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۱۶۷ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ۵۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۴۹۱ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۸۱۴ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۱۲۱ تومان برای خرید و ٢٩ هزار و ۴۵۵ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ۳۰۰ تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۱۷۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۷ هزار و ۴۴۲ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۱۶۹ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش اندکی را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۷۱۸ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۳۳ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۷۲۲ برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۳۷ برای خرید افزایش قیمت اندکی را تجربه می‌کند.