۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

کاهش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی

۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبر: 644796
کاهش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی

قیمت انواع سکه از صبح امروز به دنبال کاهش قیمت دلار، نزولی شده است، به طوریکه سکه امامی تا این لحظه از معاملات در حدود ۷۰۰ هزار تومان کاهش را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند که سبب شده این سکه در نزدیکی بازگشت به کانال ۱۴ میلیون تومان قرار بگیرد. حباب نیم سکه نیز که طی چند مدت اخیر در کانال ۲ میلیون تومان قرار داشت اما همگام با این کاهش قیمت ها به کانال یک میلیون تومان بازگشت.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ صبح امروز، قیمت اونس جهانی با اندکی افزایش قیمت معادل ۱۸۳۳ دلار و ۳۲ سنت ثبت شده است.

بعد از ظهر امروز شاهد ادامه کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه بودیم. در چنین شرایطی با ادامه این روند نیزولی، بازگشت سکه امامی به کانال قبلی دور از انتظار نیست.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ١۵ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان قیمت خورده است.

این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان کاهش  قیمتی نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان را تجربه می‌کند.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۷۳۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۱۷۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز گذشته معادل ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ۵۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۴۱۷ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۹۰۴ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۳۰۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵۱۳ هزار تومان حباب دارد.