۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

افزایش ۹۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی

۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۹
کد خبر: 642583
افزایش ۹۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی

بعد از ظهر امروز در شرایطی که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته اما در مقایسه با صبح تغییر قیمتی را ثبت نکرده است. در شرایط موجود قیمت سکه امامی ۹۰ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه ۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ بعد از ظهر امروز قیمت اونس جهانی با نرخ ۱۸۴۵ دلار و ۹۳ سنت ثبت شده است. هرچند نرخ ارز در بازار آزاد روند کاهشی در پیش گرفته اما بازار طلا و سکه افزایش قیمت را تجربه می‌کند. این در شرایطی است که قیمت این فلز ارزنده نسبت به صبح تغییری نکرده.  

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ۱۴ میلیون و ۹۲۵ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۳۷ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی نزدیک به ۹۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش ۲۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۵۲۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۲۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۵۳ دهزار تومان قیمت خورده که نسبت به نرخ آن در روز گذشته ۳ هزار تومان افزایش داشته است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۸۶ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۶۰۱ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۵۸ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۴۷ هزار تومان حباب دارد.