۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

قیمت دلار در صرافی‌ ها ۵۰ تومان افزایش یافت

۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 641931
قیمت دلار در صرافی‌ ها ۵۰ تومان افزایش یافت

بعد از ظهر امروز قیمت ارز در صرافی ها در مقایسه با صبح افزایش یافته است، به طوریکه دلار در صرافی‌ ها با ۵۰ تومان افزایش روبرو بوده. نرخ یورو نیز در این صرافی ۲۵ تومان کاهش یافته است.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ بعد از ظهر امروز در شرایطی که بانک مرکزی با تزریق دلار به بازار و تنظیم عرضه و تقاضا موفق شد با کنترل دستوری قیمت ها، نرخ دلار را در بازار آزاد ۴۰۰ تومان نسبت به روزهای گذشته کاهش دهد اما نرخ این اسکناس آمریکایی در صرافی ملی ۲۰۰ تومان و در صرافی ها ۵۰ تومان افزایش یافته است.  

کانون صرافان نیز دلار را ۲۶ هزار و ۴۶ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ۴۳۱ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز پنجشنبه هفته گذشته، قیمت دلار را ۲۶ هزار تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۲۰۳ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ۵۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۷۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۵۸۴ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۵۳۲ تومان برای فروش بود که کاهش قیمتی در حدود ۲۵ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۶ هزار و ۲۳۲ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۹۷۱ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۳۹ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۷۸۰ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۲۰۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۴۳۱ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۱۴۸ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۳۵۲ برای فروش و ۲۸ هزار و ۷۰ برای خرید افزایش قیمتی در حدود ۸۰ تومان را تجربه می‌کند.