۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

قیمت دلار در صرافی‌ها ۱۰۰ تومان افزایش یافت

۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۹
کد خبر: 640071
قیمت دلار در صرافی‌ها ۱۰۰ تومان افزایش یافت

در بعد از ظهر امروز نرخ دلار در صرافی ها با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با قیمت ۲۵ هزار و ۸۷۲ تومان برای خرید ثبت شد. قیمت این اسکناس در صرافی‌ها نیز با افزایش ۶۰ تومانی روبرو بود.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ امروز، قیمت دلار در صرافی‌ها با افزایش ۱۰۰ تومانی روبرو بود. برخلاف این روند قیمت یورو در صرافی‌ها روندی نزولی در پیش دارد و ۳۰ تومان کاهش قیمت داشته است. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۸۷۲ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ۵۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۷۷۳ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۳۸ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۱۰۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۷۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۷۳ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۳۰۵ تومان برای فروش بود که کاهش قیمتی در حدود ۳۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۹۹۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۷۳۸ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۹۳۲ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶۷۴ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۶۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۱۷۹ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۸۹۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۱۸۰ برای فروش و ۲۷ هزار و ۸۹۹ برای خرید ثبات قیمت را تجربه می‌کند.

در شرایط فعلی بازار ارز در انتظار انتشار گزارش حقوق و دستمزد بخش غیرکشاورزی ایالات متحده است. این گزارش آمار بسیار مهمی را ارائه می‌دهد که  می‌تواند بازارهای مختلف از جمله بازار ارز و همچنین بازار طلا و سکه را تحت تاثیر قرار دهد.