۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

قیمت دلار در صرافی‌ها ۴٠ تومان افزایش یافت

۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۹
کد خبر: 639317
قیمت دلار در صرافی‌ها ۴٠ تومان افزایش یافت

امروز دلار در صرافی‌ها با ۴٠ تومانی افزایش قیمت روبرو بود ولی قیمت این اسکناس در صرافی ملی تقریبا ثابت ماند.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت این اسکناس بعد از ظهر امروز، افزایش قیمت ۴٠ تومانی را در صرافی‌ها و ثبات نسبی را در صرافی‌ ملی تجربه کرد. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ٧٧١ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ١٠ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز پنجشنبه هفته گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ٧٣۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٩٩٨ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ۴٠ تومان را نشان می‌دهد. 

یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ٩٩٣ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ٢٩۴ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز پنج شنبه یورو در صرافی‌ها ٢٨ هزار و ٧ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٢٧۵ تومان برای فروش بود که کاهش قیمتی در حدود ٢٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٨٩۴ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶٣۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز پنجشنبه هفته گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٨٨۴ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶٢٧ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ١٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ١۶٨ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ٨٨٨ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی پنج شنبه، معادل ۲۸ هزار و ١٧٠ برای فروش و ۲۷ هزار و ٨٨٩ برای خرید نوسان قیمت اندکی داشته است.