۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

نیم سکه وارد کانال ٨ میلیون تومان شد

۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبر: 639162
نیم سکه وارد کانال ٨ میلیون تومان شد

بازار طلا و سکه صبح امروز، ٧ خردادماه، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. به‌طوری‌که سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با ٢٠٠، ٨٠ و ٣٠ هزار تومان افزایش روبرو بوده‌اند.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ صبح اولین روز معاملاتی هفته در شرایطی که بازار اونس جهانی تعطیل است و در آخرین لحظات با نرخ ١٨۵٣ دلار و ٩٩ ثبت شده، بازار طلا و سکه به دنبال شرایط موجود افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند.  

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه با قیمت  ١۴ میلیون  و ٧٢٣ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۵٣١ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ٢٠٠ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ٧۵ هزار تومان معامله می‌شود و نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۷ میلیون و ٩٩۵ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ٨٠ هزار تومان داشته است. 

ربع سکه نیز ۵ میلیون و ۵٢ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ٢٠ تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ٣٠ هزار تومان داشته است. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ٩٠٢ هزار تومان و با ٣٠ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز معاملاتی گذشته معادل ۲ میلیون و ٨٧٢ تومان با ثبت شده است. 

حباب سکه چقدر است؟ 

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ٣۶١ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴١۰ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ٧١٨ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ٢۶٠ هزار تومان حباب دارد.