۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

افزایش ۷۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ها

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷
کد خبر: 637401
افزایش ۷۰ تومانی  قیمت دلار در صرافی ها

نرخ دلار در صبح اولین روز خردادماه در صرافی‌ها معادل ۲۵ هزار و ۵۳۵ تومان قیمت گذاری شده که افزایش قیمت اندکی را نسبت به روز معاملاتی گذشته نشان می‌دهد.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ دلار صبح امروز، ۱ خردادماه ۱۴۰۱ را با افزایش قیمت ۷۰ تومانی نسبت به روز گذشته و با نرخ ۲۵ هزار و ۵۳۵ تومان آغاز کرد.  

 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۵۳۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۸۲۶ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۷۱ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۳۱ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی در حدود ۷۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۵ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۳۲۱ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ۹۷۴ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۲۶۱ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۳۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۷۰۴ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴۴۸ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۳۳ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۳۷۸ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۷۰ تومان را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۲۳۰ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۴۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۱۸۳ برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۰۲ برای خرید افزایش قیمتی نزدیک به ۵۰ تومان داشته است.