۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

آخرین قیمت دلار در معاملات امروز

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبر: 636693
آخرین قیمت دلار در معاملات امروز

امروز نرخ دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۵ هزار و ۴۶۶ تومان ثبت شد و کاهش قیمت اندکی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد. همچنین نرخ این اسکناس در ادامه معاملات نسبتا ثابت باقی ماند.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که طی روزهای اخیر ثبات نسبی را در صرافی‌ها تجربه می‌کند، صبح امروز را با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته و با نرخ ٢۵ هزار و ۴۶۶ تومان ثبت و در ادامه معاملات ثبات قیمت را تجربه کرد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴۶۵ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۳۲ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۷۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۴۶ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۱ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۳۱۵ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۹۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۳۸۹ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش قیمتی نزدیک به ۶۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۲۴ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۳۶۹ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۱۸ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۳۶۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمت اندکی را در قیمت این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۲۳۲ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۵۱ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۲۵۰ برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۶۹ برای خرید کاهش قیمت اندکی داشته است.