۰ نفر

در نیمه اول معاملات امروز بازار؛

قیمت سکه امامی ۷۰ هزار تومان کاهش یافت

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبر: 635957
قیمت سکه امامی ۷۰ هزار تومان کاهش یافت

انواع سکه در بازار طلا خلاف جهت روند نزولی قیمت اونس جهانی افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. این در شرایطی است که قیمت سکه امامی ۷۰ هزار تومان کاهش یافته است.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ قیمت اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با نرخ ۱۸۰۵ دلار و ۴۴ سنت ثبت شده است‌؛ بازار طلا و سکه برخلاف سیر نزولی بازار جهانی و به‌دنبال نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. این در حالی است که سکه امامی ۷۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ١۴میلیون و ۳۹۳ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۴۶۰ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۷۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ۸۹۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۸۴۵ هزارتومان بود که افزایشی نزدیک به ۵۰ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۹۰۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۸۵۲ تومان، افزایش قیمتی در حدود ۵۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۷۵۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ٢ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان افزایشی در حدود ۱۰ هزار تومان داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۳۶۲ هزارتومان، نیم سکه،  یک میلیون و ۸۹۵ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۴۱ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۴۶ هزار تومان حباب دارد.