۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

دلار کانال عوض کرد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۴۶
کد خبر: 634608
دلار کانال عوض کرد

صبح امروز نرخ دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۸ هزار و ۶۸۰ تومان ثبت شد اما بعد از ظهر و در ادامه معاملات قیمت دلار وارد کانال 29 هزار تومان شد، به‌طوریکه در این لحظه با قیمت 29 هزار و 200 تومان خرید و فروش می‌شود.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که روز گذشته افزایش قیمت را تجربه می‌کرد، در نهایت معاملات را با قیمت ٢٨ هزار و ۶۸۰ تومان به پایان برد. این اسکناس صبح امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ را با اندکی افزایش با نرخ ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان ثبت کرد و در ادامه معاملات نوسانات افزایشی شدید را تجربه کرد، به‌گونه‌ای که وارد کانال 29 هزار تومان شد و تا نرخ 29 هزار و 200 تومان پیش رفت. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و 539 تومان برای خرید و ۲۵هزار و 807 تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵۰۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۸۳ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود 30 تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۷۱ تومان برای خرید و ۲۸هزار و 555  تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۵۶ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۴۵ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایشی در حدود ۱۵ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۷۰۸ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴۵۲ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۷۰۱ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۴۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۴۶۰ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۱۷۷ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۴۹۰ برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۰۶ برای خرید کاهش ۳۰ تومانی قیمت این اسکناس را نشان می‌دهد.

این در حالی است که پس از وقفه دو ماهه مذاکرات وین، انریکه مورا، هماهنگ کننده مذاکرات، طی دومین سفر خود به تهران به دنبال حل اختلافات میان تهران و واشنگتن و حصول نتیجه از مذاکرات برجام است.