۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

قیمت دلار افزایش یافت

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۲۱
کد خبر: 634295
قیمت دلار افزایش یافت

در بعد از ظهر سومین روز معاملاتی هفته، نرخ دلار در بازار آزاد با همان قیمت صبح معادل ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان ثبت شد و نسبت به روز معاملاتی گذشته حدود ۱۵۰ تومان افزایش را تجربه کرد.

اقتصادآنلاین – پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که روز گذشته ثبات نسبی را تجربه می‌کرد، در نهایت معاملات را با قیمت ٢٨ هزار و ۴۰۰ تومان به پایان برد. این اسکناس بعدازظهر امروز با نرخ ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان ثبت شد.  

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۵۰۹ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۸۳ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵۱۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۸۹ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی را نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۵۶ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۴۵  تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۷۵ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۷۱ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش اندکی را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۷۰۱ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴۴۵ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۷۰۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۴۹۰ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۰۶ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۴۹۱ برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۰۸ برای خرید ثبات نسبی قیمت را نشان می‌دهد.