۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

قیمت سکه افزایش یافت

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبر: 634163
قیمت سکه افزایش یافت

قیمت انواع سکه در بازار طلا تحت تاثیر نوسان قیمت دلار در نیمه کانال ۲۸ هزار تومان در بازار آزاد، افزایش قیمت را تجربه می‌کند. به‌طوریکه قیمت سکه امامی و ربع سکه به ترتیب، ۳۰ و ۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با اندکی کاهش با نرخ ۱۸۷۱ دلار و ۷۸ سنت ثبت شده، اما بازار طلا و سکه به‌دنبال نوسانات افزایشی قیمت دلار در نیمه کانال ۲۸ هزار تومان، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه کرد.  

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۳۶۲ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۳۲۹ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ۳۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۴۱۰ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۳۹۵ هزارتومان بود که افزایشی نزدیک به ۱۵ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۴۰۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان، افزایش قیمت ۵۰ هزار تومانی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۶۵۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان افزایش قیمت اندکی داشته است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۷۸۸ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۱۲۱ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۲۵۷ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۱۰۶ هزار تومان حباب دارد.