۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

ایست قیمت دلار در میانه کانال ۲۸ هزارتومان

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۷
کد خبر: 633986
ایست قیمت دلار در میانه کانال ۲۸ هزارتومان

در دومین روز معاملاتی هفته، نرخ دلار در بازار آزاد نسبت به روز معاملاتی گذشته نوسان شدیدی را تجربه نکرد، به طوریکه در آغاز معاملات معادل ٢٨ هزار و ۳۸۰ تومان قیمت خورده بود ودر ادامه با اندکی نوسان به قیمت ٢٨ هزار و ۳۷۰ تومان رسید.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که روز گذشته نوسانات افزایشی و کاهشی را تجربه می‌کرد، در نهایت معاملات را با قیمت ٢٨ هزار و ۳۸۰ تومان به پایان برد. این اسکناس صبح دومین روز معاملاتی هفته را با همان قیمت روز گذشته آغاز کرد اما در ادامه معاملات با اندکی کاهش به ۲۸ هزار و ۳۷۰ تومان رسید. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۵۱۵ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۸۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵۹۳ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۸۶۸ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهشی در حدود ۸۰ تومان را در قیمت خرید آن را نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۷۵ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۷۱ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۴۷ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۳۵ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایشی نزدیک به ۳۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۷۰۷ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۷۰۹ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۵۳ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی کاهش قیمت را نشان می‌دهد

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۴۹۱ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۰۸ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۵۱۰ برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۲۶ برای خرید کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد