۰ نفر

در آستانه تعطیلات عید فطر؛

سکه امامی ۷۰ هزار تومان گران شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۹
کد خبر: 632542
سکه امامی ۷۰ هزار تومان گران شد

هرچند که قیمت‎ اونس جهانی به دلیل تعطیلی بازار جهانی و نرخ دلار به علت تعطیلی بازار آزاد ثابت است، اما آستانه تعطیلات عید فطر قیمت انواع سکه در بازار طلا با افزایش همراه بوده، به‌گونه‌ای که قیمت سکه امامی ۷۰ هزار تومان گران شده است.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار جهانی تعطیل است و آخرین قیمت اونس جهانی با کاهش معادل ١٨٩٧ دلار و ٢٨ سنت ثبت شده، از طرفی قیمت دلار نیز به دلیل تعطیلی بازار آزاد با نرخ ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت مانده است. این در حالی است که بازار طلا و سکه شاهد افزایش قیمت در انواع سکه بوده، به‌طوریکه سکه امامی ۷۰ هزار تومان افزایش و ربع سکه در دو روز اخیر ۱۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند.  

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۱۳۴این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۶۳ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ۷۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ۳۰۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۲۹۵ هزارتومان بود که با اندکی افزایش قیمت روبرو بوده است. 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۳۰۸ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان، افزایش قیمت ۳۰ هزار تومانی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۶۵۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان افرایش قیمتی در حدود ۵۰ هزار تومان داشته است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۵۳۴ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۱۳ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۱۶۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک. میلیون و ۱۰۴ هزار تومان حباب دارد.