۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

کاهش اندک قیمت دلار در صرافی‌ های بانکی

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبر: 632364
کاهش اندک قیمت دلار در صرافی‌ های بانکی

دلار که روز گذشته را با نرخ ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان به پایان برد از امروز تا پایان هفته، بازار دلار آزاد برای ایام عید فطر تعطیل خواهد بود.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که هفته پرتلاطمی را پشت سر گذاشت و با رفت و آمد قیمت میان دو کانال ۲۷ و ٢٨ هزارتومان شناور بود، در نهایت معاملات را با قیمت ٢٨ هزار و ١٢٠ تومان به پایان برد. این اسکناس روز گذشته را با اندکی کاهش با نرخ ۲۸ هزار و  ۱۰۰ تومان به پایان برد. اما از روز جاری تا پایان هفته بازار آزاد دلار در ایام عید فطر تعطیل خواهد بود.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴۹۰ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۸۰ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۵۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۴۳ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی را نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۹۹ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۱۴ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۳۶ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۹۶ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهشی نزدیک به ۱۴۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۶۲ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴۰۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۹۱ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۳۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۸۲۱ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۵۳۴ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۶۴۲ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۵۷ برای خرید کاهش قیمتی در حدود ۱۸۰ تومان را نشان می‌دهد.